Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش امل لبنان (به ریاست نبیه بری رئیس پارلمان این کشور) ترور «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران را به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش «النشره»، این جنبش ضمن تسلیت به سران و ملت ایران و نیز خانواده شهید، اعلام کرد: شهادت این شهید بر صلابت و قدرت ایران برای مقابله با دشمنان در تکمیل مسیر پیشرفت و شکوفایی در تمام زمینه‌ها می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب‌الله لبنان هم امروز (شنبه) در بیانیه‌ای، عملیاتی تروریستی را که منجر به شهادت دانشمند برجسته‌ هسته‌ای و دفاعی ایران «محسن فخری زاده» شد، به شدت محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، حزب‌الله اعلام کرد: در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی در کنار ایران و ملت آن ایستاده‌ایم.

در حادثه تروریستی دیروز (جمعه) علیه خودروی حامل محسن فخری‌زاده دانشمند ایرانی در آبسرد دماوند، ابتدا یکی از تروریست‌ها اقدام به تیراندازی به خودروی شهید فخری‌زاده کرد و چند ثانیه بعد خودروی نیسان حامل مواد منفجره که در نزدیکی خودروی شهید فخری‌زاده (حدود ۱۵ تا ۲۰ متری) شهید بود، منفجر شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان شهادت ترور امل فخری زاده فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است