Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:46:44 GMT

اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۷۵۰ محله مازندران

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۲۱۶

اجرای طرح محدودیت کرونایی در ۷۵۰ محله مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس با اشاره به آغاز طرح محدودیت کرونایی سردار شهید سلیمانی، آن را مردم محور دانست و گفت: این طرح توسط دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری بسیج آغاز شده است.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۷۵۰ پایگاه بسیج برای اجرای طرح سردار سلیمانی فعال شدند، افزود: شمار این پایگاه‌ها به دو هزار پایگاه افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران یادآور شد: در طرح محله محور سردار شهید سلیمانی سمن‌های مردم نها نیز ذیل فرماندهی عملیات پایگاه مقاومت بسیج فعالیت می‌کنند، گفت: مرحله اول اجرای این طرح به صورت آموزشی است.

حسین زادگان همچنین با اشاره به وجود ابهاماتی در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی یادآور شد: نیروی انتظامی باید در این زمینه پاسخگویی داشته باشد و برای رفع ابهامات برنامه ریزی کند.

وی همچنین با اشاره به تعطیلی شهرهای قرمز استان گفت: تعطیلی کامل استان در دستور کار نیست و براساس رنگ بندی این ادارات تعطیل می‌شوند.

وی یادآور شد: به دستگاه‌ها اجازه داده شده برای کاهش و قطع زنجیره کرونا در حد نیاز، نیروهای خود را به کمتر از یک سوم کاهش دهند.

کد خبر 5082728

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد

مرجع تقلید شیعیان از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور قدردانی کرد و گفت: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • تصویر تعظیم و لحظه بوسیدن چادر یک دختر توسط رادان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟