Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران، سردار کوثری در واکنش به ترور شهید فخری زاده گفت: عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود. اما بحث مکان و زمانش می ماند برای مقطعی که مسئولین بتوانند این کار را انجام بدهند.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با سردار اسماعیل کوثری را در ادامه می خوانید:

سردار! به نظر شما علت ترور شهید محسن فخری زاده در هفته های پایانی دولت ترامپ و چند روز پس از سفر پمپئو و نتانیاهو به منطقه چیست؟

بعد از جنگ جهانی دوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی به قدرت رسیدند و بعد از آن چنان حاکم بر دنیا شدند که هیچ کسی جلودار آنها نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حضرت امام با دست خالی انقلاب را به پیروزی رساند و نظام را تشکیل داد و جلوی زورگویان، زیاده خواهان و مستکبرین جهانی ایستاد؛ بر اساس آیات قرآن و عمل ائمه معصومین(ع) و پیامبر اعظم(ص). این امر برای آنها خیلی سخت بوده است. مخصوصا عزیزانی که امام و مقام معظم رهبری را یاری کرده اند و این راه را ادامه داده اند، برای آنها خیلی سخت تمام شده است. 

استکبار جهانی چشم دیدن پیشرفت و موفقیت های ما و چنین دانشمندانی را ندارند و نمی توانند تحمل کنند و لذا تفکر شیطانی آنها بر این اساس سیر می کند که این جنایت ها را انجام بدهند؛ چون منطق ندارند.

آنها احساس می کنند که دارند سقوط می کنند و از بین می روند و یا جایگاه استکباری آنها دارد کم می شود یا از بین می رود و لذا دست به چنین جنایت هایی می زنند که بگویند ما هنوز قدرتمند هستیم. اما با این اعمال زشتشان، نه تنها مردم عزیز ایران، بلکه مردم دنیا دارند آگاه می شوند و ان شاء الله با این آگاهی سقوط آنها نزدیک تر خواهد شد.

به نظر شما به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی دست چه دولت ها و یا گروه های دیگری در این ترور وجود دارد؟

بعضی ها با پول است و بعضی ها با چراغ سبزهایی است که نشان می دهند و بالاخره کشورهای دیگر هم هستند که خیال می کنند باید با این روش کار را جلو ببرند. در صورتی که باید بگوییم دارند بزرگترین اشتباه را می کنند و قطعا باعث سقوط سریع تر آنها خواهد شد. 

برخی افراد معتقدند نفوذ اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در ایران وجود دارد.  دستگاه های نظامی و امنیتی کشور ما برای خنثی سازی توطئه های اسرائیل چه کارهایی باید انجام دهند؟

نمی توانیم بگوییم این نفوذ وجود ندارد. چون مقام معظم رهبری از چند سال پیش دائما این مسأله را تأکید کرده اند و علنی گفته اند و به مسئولین خیلی توصیه کرده اند که باید جلوی نفوذ را بگیریم؛ خیلی هم گرفته شده و افرادی که چنین عامل شده بودند توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شده اند. بالاخره با پول یک سری افراد نادان را می خرند و این باعث می شود که عامل آنها بشوند. اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ان شاء الله بقیه آنها هم دستگیر خواهند شد و نمی گذارند که این مسیر ادامه پیدا کند.

به نظر شما جمهوری اسلامی چگونه به ترور شهید فخری زاده پاسخ خواهد داد؟

عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود. مسئولین باید در این زمینه تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی کنند. اما بحث مکان و زمانش می ماند برای مقطعی که بتوانند این کار را انجام بدهند.

برخی افراد معتقدند اگر انتقام سختی که بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی وعده دادیم عملی می شد جلوی چنین اتفاقاتی را می گرفت. نظر شما چیست؟

ضرب شصتی نشان داده شد و قطعا و یقینا این موضوع هنوز تمام نشده و ضربه سخت بالاخره وارد خواهد شد. اما نمی توانیم بگوییم در مدت زمان کوتاهی که برخی افراد می گویند این کار انجام می شود. قطعا فراموش نشده و ان شاء الله عملی خواهد شد. 

در همین زمینه:

روایت جدید از موج انفجار و ترور شهید فخری زاده |‌ یکی از عوامل ترور بازداشت شد؟ واکنش ترامپ به ترور شهید فخری زاده | رئیس جمهور آمریکا توییت خبرنگار صهیونیست را بازنشر کرد خط و نشان سرلشگر باقری برای آمران ترور شهید فخری زاده | انتقام سختی در انتظارتان است واکنش قالیباف به ترور دانشمند هسته‌ای | انّا مِن المجرمین منتقمون نشانه‌هایی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده وجود دارد واکنش و هشدار جدی مشاور نظامی رهبر انقلاب ترور محسن فخری زاده واکنش وزیر دفاع به ترور و شهادت محسن فخری زاده واکنش ظریف به ترور و شهادت محسن فخری زاده جزئیات جدید از عملیات ترور شهید فخری‌زاده | انفجار خودرو پیش از تیراندازی | عکس‌های متفاوت از محل ترور آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده اولین تصویر از خودرو و محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین ویدئو از محل ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان اولین تصویر از محل ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان در آبسرد ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان تایید شد | جزئیات ترور در آبسرد دماوند آخرین وضعیت همراهان شهید محسن فخری‌زاده تلاش پزشکان برای احیا جواب نداد | محسن فخری زاده به شهادت رسید تصاویر انتقال شهید فخری زاده به بیمارستان پس از ترور در آبسرد تروریست مسلح خودروی حامل محسن فخری زاده را مورد حمله قرار دادند نزدیکترین تصاویر به محل ترور و شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای اطلاعیه مهم وزارت دفاع درباره ترور و شهادت محسن فخری زاده یدئوی‌ تازه‌ از محل انفجار و ترور محسن فخری‌زاده کد خبر 568552 برچسب‌ها محسن فخری زاده سردار محمد کوثری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن فخری زاده سردار محمد کوثری محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ترور و شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان ترور شهید فخری زاده ترور محسن فخری زاده محل ترور خواهد شد نظر شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده دوشنبه شب در اجلاسیه شهدا و سرداران شهید کهگیلویه، افزود: ۵۶ حلقه چاه نفت در بهمئی فعال است و روزانه ۱۸۳ هزار بشکه از این منطقه استخراج می شود.

وی با بیان اینکه میدان گازی مختار بویراحمد برای جبران ناترازی گاز کشور کلنگ زنی شد، اظهار کرد: ظرفیت های مطلوب نفت و گاز در استان داریم و نباید استان در وضعیت محرومیت باشد.

احمد زاده افزود: باید کمک شود که از این ظرفیت های عظیم استفاده شود.

استاندار از کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت توسط معاون اجرایی رییس جمهوری خبر داد و گفت: توسعه ظرفیت های پتروشیمی و پالایشگاهی در منطقه هدفگذاری شد.

احمد زاده به ظرفیت های آبی استان اشاره کرد و بیان داشت: استان ما ۱٠ درصد روان آب های کشور را دارا است، اما سد آبریز یک آرزوی بر دل مانده است و ساخت آن سبب اشتغال زایی و بیش از ۱٠ هزار میلیارد تومان درآمد می شود.

احمد زاده افزود: سالانه زنان و دختران این دیار برای گوجه چینی به استان های همجوار می روند که اجرای سد آبریز توسعه کشاورزی و پایان این موضوع را سبب خواهد شد.

احمد زاده خاطرنشان کرد: پل شهید طیب پس از سال ها ساخته شد و شاهد تحقق یک ارزو و پایان تلفات انسانی هستیم.

کد خبر 6092562

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش