Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:09:16 GMT

پویش «با برف زندگی کنیم» در شمال تهران اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۵۴۲

پویش «با برف زندگی کنیم» در شمال تهران اجرایی شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «مانی جعفریان» اظهارداشت: با استقرار کامل و آمادگی ۱۱ سایت مرکزی و نواحی ۱۰ گانه، استقرار بیش از ۵۰۰ مخزن ویژه مشارکت شهروندان در برفروبی، جایگذاری بیش از ۲۰۰ هزار کیسه شن مخصوص در مخازن زرد رنگ و دپو فله ای در یک هزار نقطه، آماده و در انتظار بارش رحمت الهی به ویژه برف پاییزی و زمستانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفریان تاکید کرد:  برف و باران نعمت و رحمت الهی بوده و منشاء حیات و زندگی بر روی زمین است و آمادگی ایجاد شده برای تسهیل امور  و بهره مندی هرچه بیشتر از نزولات آسمانی است.

معاونت خدمات شهری منطقه یک افزود: در پویش «با برف زندگی کنیم» تلاش خواهیم کرد ضمن آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارش ها، برف را به عنوان بخشی از جریان زندگی در شمال تهران معرفی کنیم.

جعفریان در ادامه با معرفی برنامه های اجرایی از جمله آدم برفی ها به شهر برمی گردند، برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی ها و جشنواره عکاسی آدم برفی ها در شمال تهران خاطرنشان کرد: باید از زیبایی های برف به عنوان بخشی از زندگی لذت ببریم.

وی افزود: ستاد برف روبی در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه می دهد و در این مدت نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برف روبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم با مدیریت یکپارچه شهر و تشویق و ترغیب شهروندان به حضور در کنار نیروهای عملیاتی شهرداری و مشارکت آنها در برف روبی، استفاده صحیح از مخازن شن و ماسه دپو شده در معابر، درخت تکانی و پاکسازی معبر مقابل محل سکونت و کارشان از برف، بتوانیم همگی از این بارش ها لذت ببریم و برف را به عنوان بخشی از جریان زندگی و لازمه شادی و نشاط اجتماعی ببینیم.

منطقه ۱ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌است و شمالی ترین نقطه شهر تهران به حساب می‌آید.

این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه‌های پارک‌وی و آیت‌الله صدر و از شرق محدود می‌شود.  

برچسب‌ها شهر تهران بارش برف شهرداری منطقه یک تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران بارش برف شهرداری منطقه یک تهران شهر تهران بارش برف شهرداری منطقه یک تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید مسکن در شمال تهران شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228899 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران