Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پیامی شهادت محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پیامی اقدام تروریستی علیه دانشمند هسته‌ای کشورمان که منجر به شهادت محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شد را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

"بار دیگر دست شیطان از آستین استکبار جهانی بیرون آمد و چهره‌‌ی پلید رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را نمایان کرد. ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشورمان به دست مزدوران، نشان از عجز و ناتوانی دشمن قسم‌ خورده‌ی انقلاب اسلامی ایران دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان وظیفه خود می داند شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در جنایت تروریستی عصرگاه جمعه هفتم آذرماه ۱۳۹۹ به وقوع پیوست را به محضر آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و همچنین خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و در پایان نیز اذعان می داریم که این اقدام پلید علیه امنیت کشورمان که منجر به شهادت یکی از دانشمندان ایران عزیزمان شده را به شدت محکوم می‌کنیم."

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام تسلیت شهادت محکومیت فوتبال خوزستان برنا خوزستان باشگاه فولاد خوزستان محسن فخری زاده فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.

 

محمد مخبر 

معاون اول رئیس‌جمهور

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • رفع ترافیک هسته مرکزی شهر کرج با گشایش ادامه بزرگراه ماهان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اسلامی اعلام کرد: گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی