Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@04:18:19 GMT

تعطیلی1هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۴۶۹۸

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌های دولتی این استان به غیر از آن دسته که خدمات ضروری ارائه می‌کند، از امروز تا ۱۴ آذر تعطیل می‌شود. ناطقان: غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به حداقل رسیدن حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز تا ۱۴ همین ماه و به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام مسؤول دستگاه اجرایی حداقل تا سقف یک سوم امکان‌پذیر بوده و فقط حضور مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران با تأکید بر اینکه حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی انجام می‌پذیرد، عنوان کرد: در این ایام نظارت بازرسان ویژه‌ استانداری و فرمانداری‌ها برای رصد شرایط تشدید می‌شود.

پاشا اعلام کرد: در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌گیرد. منبع: فارس برچسب ها: دستگاه های دولتی ، تهران ، تعطیلی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگاه های دولتی تهران تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست