Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس می گوید که عاشق دیگو مارادونا بوده و با شنیدن خبر مرگ او کلی گریه کرده است، حتی در آن زمان به عشق مارادونا دو ساعت به دستش بسته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی محرمی پیشکسوت پرسپولیس می گوید که عاشق دیگو مارادونا بوده و با شنیدن خبر مرگ او کلی گریه کرده است، حتی در آن زمان به عشق مارادونا دو ساعت به دستش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماردونا برای عاشقان فوتبال دهه هشتادمیلادی یا دهه شصت خودمان فراتر از یک ستاره فوتبال است.

خیلی از بازیکنان به عشق مارادونا فوتبالیست شده اند. خیلی از آن هایی که در جام جهانی ۱۹۸۲ یا ۸۶ خردسال و یا نوجوان بودند انگیزه شان برای فوتبال بازی کردن او بوده است. مجتبی محرمی ستاره پرسپولیس در اواخر دهه شصت و دهه هفتاد هم یکی ز کسانی است که عاشق ماردونا بوده است ؛ مثل خیلی دیگر از همنسلانش.

او درباره این اتفاق که دنیای فوتبال را در شوک فرو برد گفت:

آنهایی که می‌دانند فوتبال چیست خیلی خوب ارزش مارادونا را می‌دانستند و می‌دانند.

شماره ۸ محبوب پرسپولیس و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در دهه نود میلادی در ادامه گفت:

از خبر مرگ مارادونا خیلی ناراحتم و اصلاً از آن روزی که این خبر بد را شنیده‌ام حال و حوصله و اعصاب درستی ندارم. خیلی عاشق مارادونا بودم و حتی به عشق او دو ساعت دستم می‌بستم! بعد از شنیدن خبر مرگ مارادونا هم کلی گریه کردم و اشک ریختم چون با همه وجود این اسطوره را دوست داشتم.

محرمی همچنین گفت:

فرشاد عباسی( عکاس با سابقه ورزشی ) آن عکس را که دو ساعت بر دستم بسته‌ام را گرفته و دارد. بگویید تا نشان‌تان می‌دهد. من آن دو ساعت را فقط به خاطر دیه گو بر دستم می‌بستم چون ایشان تنها کسی بودند که این کار را می‌کردند و من هم فقط به عشق ایشان این کار را می‌کردم.

دفاع چپ پرسپولیس و تیم ملی در ادامه گفت:

خاطره های خیلی زیادی از بازی های ماردونا دارم همه هر کدام یکجورایی مقابل چشمم رژه می روند. بازی‌های ۱۹۸۲ و ۱۹۸۶ اوج بازی‌های او در جام جهانی بود، هیچ زمانی یادم نمی‌رود که در جام جهانی ۸۲ چطور جنتیله مدافع خشن تیم ملی ایتالیا او  را می‌زد اما با وجود این باز هم مارادونا با همان درخشش و نبوغ استثنایی‌اش کارش را انجام می‌داد و به قول خودمان در زمین با توپ شعبده‌بازی می‌کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس دیگو مارادونا مارادونا مجتبی محرمی پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس دیگو مارادونا مارادونا مجتبی محرمی مجتبی محرمی خبر مرگ دو ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

"ال‌فلاکو" که کشورش را برای نخستین‌بار قهرمان جام جهانی کرد، اولین سرمربی بود که دیگو مارادونا را به تیم ملی فراخواند و همچنین مربی او در بارسلونا هم بود. منوتی طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، یکی از اعضای کادر اجرایی تیم ملی آرژانتین بود.

 منوتی دوران مربی‌گری را با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند. او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد. 

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار روز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت.او دریک ماه گذشته به دلیل مشکلات خونی در بیمارستان بستری بود. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • بدرقه صدای خاطره‌انگیز رادیو به خانه ابدی
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد