Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «قدرت الله ولدی» روز شنبه با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و کوردلانه دشمنان در به شهادت رساندن رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، افزود: بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته، الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران زمین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولدی تصریح کرد: قطعا راه این شهید بزرگوار توسط جوانان برومند کشور با قوت و انگیزه ای بیشتر از گذشته ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: دشمنان با این ترور ناجوانمردانه ثابت کردند که راه شهید فخری‌زاده درست و منطبق با اسلام و انقلاب اسلامی ایران بوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به این اقدام تروریستی با انتشار مطلبی توییتری، نوشت: در زمانی که برخی در ایران ذلیلانه گرای مذاکره می‌دهند، دشمن مذبوحانه یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور را در قلب ایران ترور می‌کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه تاکید کرد: هر چند این اقدامات خللی در حرکت ملت بزرگ ایران ایجاد نمی‌کند، اما سوال اینجاست چه زمانی قرار است این افراد از خواب مذاکره بیدار شوند؟

دیگر نماینده مردم ملایر در خانه ملت نیز دراین خصوص گفت: ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده بار دیگر کینه دشمنان ما را نشان داد.

«هادی بیگی‌نژاد» با تاکید بر اینکه قدرت و پیشرفت ملت ایران مورد تهاجم دشمنان است، خاطرنشان کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری‌زاده نیز در همین راستا است.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، تاکید کرد: پیگیر مجازات عوامل آن خواهیم بود و دشمن بداند شهادت آرزوی ماست و راه قدرت و پیشرفت را مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه، هفتم آذرماه، با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد.

در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخری‌زاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها تروریسم همدان انفجار تروریستی وزارت دفاع ملایر استانداری همدان محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم همدان انفجار تروریستی وزارت دفاع ملایر استانداری همدان محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی تروریسم همدان انفجار تروریستی وزارت دفاع ملایر استانداری همدان محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی اخبار کنکور فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت شهید زاهدی و هم‌رزمانش طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   به گزارش ایسنا، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.   وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاندیم.   وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آنها جان سالم به در ببرند.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی ‌کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.   ‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.   وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده‌ و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.   جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان