Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد، واشنگتن ضمن محکوم کردن حکم یکی از دادگاه‌های ونزوئلا که در آن شش تن از مدیران اجرایی سابق شرکت نفتی "سیتگو" را به اتهامات فساد محکوم کرده‌ است، خواستار بازگشت این مدیران اجرایی به خانه خود است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا درباره این شش مدیر اجرایی سابق شرکت نفتی سیتگو که روز پنجشنبه به بیش از پنج سال حبس محکوم شدند، مدعی شد: این شش فرد که در حال حاضر بیش از سه سال را به خاطر این اتهامات واهی به ناحق در ونزوئلا بازداشت بوده‌اند، آن هم در شرایطی که بیشتر شبیه شرایط وحشتناک زندان بوده است، باید فورا به آمریکا بازگردانده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس کاراکاس بهمن سال گذشته این شش مقام شرکت سیتگو، زیرمجموعه آمریکایی کمپانی نفتی دولت ونزوئلا را بازداشت کرد. آنها پیش‌ از آن به اتهام پول‌شویی، توطئه‌چینی و اختلاس در حبس خانگی به سر می‌بردند.
مایک پامپئو گفت: ما صریحا محکوم شدن این افراد در ونزوئلا را محکوم می‌کنیم. هیچ عدالتی برقرار نشد، هیچ مدرکی وجود نداشت و فرصتی هم برای دفاع داده نشد. استفاده از سیستم حقوقی برای اعمال قدرت سیاسی، یک مثال دیگر از چرایی نیاز به برگزاری انتخابات آزاد و منصفانه در ونزوئلا است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پامپئو آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • ونزوئلا استفاده از ارز دیجیتال را در تجارت نفت افزایش می‌دهد
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم