Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

منابع آگاه اعلام کردند که شرکت هواپیماسازی ایرباس خریداران شش هواپیمای خانواده A۳۲۰neo را که سفارش خرید آن ها توسط یکی از مشتریان اصلی این شرکت یعنی خطوط هوایی ایرآسیای مالزی به علت رکود سفرها در دوران کرونا لغو شده بود، پیدا کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از رویترز، منابع آگاه اعلام کردند که شرکت هواپیماسازی ایرباس خریداران شش هواپیمای خانواده A320neo را که سفارش خرید آن ها توسط یکی از مشتریان اصلی این شرکت یعنی خطوط هوایی ایرآسیای مالزی به علت رکود سفرها در دوران کرونا لغو شده بود، پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیماهای ناخواسته به نمادی از مشکلات ناشی از شیوع کرونا در صنعت هوافضا تبدیل شده و روابط سرد این دو شرکت را بدتر کرده اند.

وقتی ایرباس در ماه آوریل مناقصه این شش هواپیما را که ایرآسیا موفق به تحویل آنها نشده بود، برگزار کرد، تنش های این دو شرکت علنی شد.

یک منبع آگاه به رویترز گفت که اکنون خریدار برای هر شش هواپیما پیدا شده است، آخرین هواپیما در ماه جاری تحویل داده می شود. ایرباس نیز در این باره هیچ توضیحی نداد.

ایرباس به دلیل توافق با ایرلاین ها برای برنامه ریزی مجدد در تحویل یا نگهداری هواپیماها، به طور پیوسته میزان تحویل هواپیماها را افزایش می دهد.

این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که موجودی هواپیماهایی که قادر به تحویل آن در طی بحران کرونا نبوده است را 10 فروند کاهش داده و به 135 جت رسانده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت هواپیماسازی ایرباس شش هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌هایی که قیمت لاستیک خودرو و سایر لوازم آن روزبه‌روز گران‌تر می‌شود، خرید لاستیک‌های دولتی تنها راهی است که شهروندان می توانند این وسیله ضروری خودرو را تقریباً نصف قیمت بخرند. برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴ روش مختلف وجود دارد که ۳ مورد از آنها اینترنتی است و بیشتر فرایند آنها به صورت آنلاین انجام می‌شود. اما شهروند خبرنگار ما مدعی است این شرکت تایرهایی را که اینترنتی خریده است ، تحویل نداده و درخواست رسیدگی دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

شرکت کویر تایر در فروش های اینترنتی تمام وجه تایر را بصورت برخط از مشتری دریافت می کند اما از ارسال تایرها خبری نیست.

امکان خرید لاستیک از طریق سامانه های فروش شرکت های تولید کننده فراهم شده است اما فروش های اینترنتی شرکت کویرتایر با گذشت مدت زمان اعلامی، به دست مشتریان نمی رسد و هیچ یک از شماره های تماس شرکت پاسخگوی مشتریان نیست.

در بخش پیگیری سفارشات بعد از تاخیرهای طولانی، عنوان می شود که مرسوله از طریق تیپاکس ارسال شده است اما کد پیگیری ثبت شده در سایت کویرتایر، در سامانه پیگیری تیپاکس وجود ندارد و شرکت تیپاکس هم اعلام می کند که چنین مرسوله ای را تحویل نگرفته است.

 مشتریان تمام هزینه های خرید و ارسال لاستیک را به حساب کویرتایر واریز کرده اند و هیچ راهی برای پیگیری سفارشات ندارند، روابط عمومی شرکت کویرتایر هم پاسخگوی مشتریان نیست.

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟