Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

ما نمازگزاران اهل سنت صادقیه تهران ترور ناجوانمردانه و ظالمانه‌ی جناب آقای محسن فخری‌زاده، از مدیران برجسته وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و یکی از برترین دانشمندان هسته‌ای کشورمان را به شدت محکوم می‌کنیم.

از الله متعال برای شهید محسن فخری‌زاده مغفرت تامه و علو درجات از بارگاه الهی مسئلت داریم ومی گوییم اللهم اغفرله وارحمه وعافه واعف عنه واکرم نزله ووسع مدخله برحمتک یا ارحم الراحمین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب نماز جمعه صادقیه تهران۸آذر۹۹

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد

شبکه هفت رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گزارش داد که بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی افراطی این رژیم تهدید به توقف انتقال وجوه به تشکیلات خودگردان فلسطین کرد و خواستار قطع کامل روابط با آن شد. او در عین حال از سرویس جاسوسی این رژیم (موساد) خواست تا رهبران جنبش حماس را ترور کرده و نوار غزه را به طور کامل نابود کند.

به گزارش ایسنا، بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی افراطی رژیم صهیونیستی در یک سری پست در پلتفرم «X» پس از آنکه رسانه‌های عبری زبان جزئیات یک ابتکار عمل اشغالگران را که توسط تیم مذاکره کننده (شامل موساد، شین بت و ارتش) به شورای جنگ ارائه شده بود، فاش کردند عصر پنجشنبه خواستار ترور رهبران حماس شد.

اسموتریچ گفت: زمان آن فرا رسیده است که موساد به انجام کاری که برای آن آموزش دیده، بازگردد، رهبران حماس را در سرتاسر جهان نابود کند و درگیر مذاکراتی که غیرمسؤولانه انجام می‌شود و به امنیت اسرائیل آسیب می‌زند، نشود.

وزیر تندرو و رئیس حزب «صهیونیسم مذهبی» با ابراز مخالفت با هرگونه مذاکره با حماس در مورد تبادل اسرا، گفت: از این پس باید با حماس فقط با گلوله و بمب صحبت کنیم.

براساس گزارش روسیا الیوم، وی خواستار تهاجم به رفح در جنوب نوار غزه با سرعت بیشتر و به شکل قدرتمندتر و ادامه تهاجم در سراسر نوار غزه تا نابودی کامل آن شد».

اسموتریچ همچنین خاطرنشان کرد: «تشکیلات خودگردان فلسطین در حال تلاش برای صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه شخصیت‌های بلندپایه اسرائیل، سربازان و افسران ارتش اسرائیل است و با سازمان‌های فلسطینی و بین‌المللی برای جلوگیری از صادرات تسلیحات به اسرائیل برای توقف جنگ غزه همکاری می‌کند.»

وزیر دارایی دولت اشغالگر همچنین در واکنش به اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار قطع کامل روابط با رام‌الله و تلاش برای سرنگونی دولت فلسطین شد.

وی در نامه‌ای به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این روزها، تشکیلات خودگردان فلسطین در دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه برای صدور حکم بازداشت شخصیت‌های بلندپایه اسرائیل تلاش می‌کند، این اقدامی خطرناک، بی‌سابقه و به منزله عبور از خطوط قرمز است.

اسموتریچ ادامه داد: تشکیلات خودگردان فلسطین شجاعت خود را از پشت کردن و آنچه آمریکا در زمینه حقوقی با اعمال تحریم‌ها علیه شهرک نشینان و ظاهراً ارتش اسرائیل انجام می‌دهد و نیز از اظهارات و مواضع کشورهای اروپایی در رابطه با جنگ غزه می‌گیرد.

وی افزود: «از شما (نتانیاهو) می‌خواهم به همه نهادهای بین‌المللی و هماهنگ‌کننده دولت اسرائیل در مناطق اطلاع دهید تا به طرف‌های فلسطینی که با آنها در ارتباط هستند، اطلاع دهند که من سربازان و افسران ارتش اسرائیل را رها نخواهم کرد و به بقای قدرت متخاصم که آنها و امنیت اسرائیل را در معرض خطر قرار می‌دهد، کمک نخواهم کرد.»

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تصمیم واشنگتن در مورد گردان «نتسح یهودا» از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم خواست تا جلسه کابینه امنیتی - سیاسی را به منظور اعمال تحریم‌ها علیه تشکیلات خودگردان تشکیل دهد.

رسانه‌های عبری زبان روز شنبه گزارش دادند که واشنگتن قصد دارد در روزهای آینده گردان نتسح یهودا در ارتش اسرائیل را به دلیل نقض حقوق بشر و حملات علیه فلسطینیان در کرانه باختری تحریم کند.

این تحریم‌ها شامل ممانعت از دریافت سهمی از کمک‌های آمریکایی به ارتش اشغالگر و یا شرکت در آموزش مشترک با ارتش آمریکا از جانب این واحد نظامی است. این واحد نظامی در کرانه باختری متمرکز است و شامل شهرک نشینان تندرویی است که در هیچ واحد رزمی دیگری در نیروهای ارتش اشغالگر پذیرفته نشده‌اند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده، پیشتر گفته بود که تصمیماتی در رابطه با نقض حقوق بشر توسط اسرائیل بر اساس قوانین (قانون لیهی) اتخاذ کرده است که ارائه کمک نظامی به افرادی را که مرتکب نقض حقوق بشر می‌شوند، ممنوع می‌کند.

قوانین لیهی که توسط سناتور آمریکایی پاتریک لیهی در اواخر دهه ۱۹۹۰ تهیه شد، کمک نظامی به افراد یا واحدهای نیروی امنیتی را که مرتکب نقض جدی حقوق بشر می‌شوند، ممنوع می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل