Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:42:07 GMT

ترور شهید فخری‌زاده بی‌پاسخ نمی‌ماند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۵۶۵۲

ترور شهید فخری‌زاده بی‌پاسخ نمی‌ماند

علی حدادی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به ترور دانشمند هسته‌ای ایران به دست عوامل صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها با ترور شهید فخری‌زاده عمق کینه خود از ملت ایران را نشان دادند و نمایان شد که ادعاهای انسان‌دوستانه غربی‌ها دروغی بیش نیست.

وی با بیان اینکه این اقدام کینه‌توزانه صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که با چنین اقدامات خبیثانه‌ای نمی‌توانند مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند و جوانان برومند این کشور راه شهدای هسته‌ای را به خوبی ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس خاطرنشان کرد: اقدامات جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها به سرکردگی آمریکا نشان داد که تعامل با دشمن اشتباهی محض است و منجر به ضربه خوردن منافع ملی می‌شود.

ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن را عصبانی کرده است

وی ادامه داد: استکبار جهانی همه ابزار خود را به کار می‌برد تا سد راه پیشرفت جهان اسلام شود و در این راه هیچ روش ناجوانمردانه‌ای فروگذار نیست.

حدادی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران دشمن را عصبانی کرده است، گفت: به طور قطع این مقاومت در نهایت به شکست دشمنان منتهی خواهد شد، چراکه این وعده الهی است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پایان متذکر شد: بی‌شک از خون این شهید بزرگوار جوانه‌هایی خواهند رویید که در نهایت منجر به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی شود.

کد خبر 5082832

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حدادی تروریسم ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر بسیج ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

بنا به روایت تسنیم، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903298

دیگر خبرها

  • گروه‌های مقاومت در پاسخ مشروع ایران به رژیم اسرائیل دخیل نبودند
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • افزایش عملیات‌های حزب الله در پاسخ به تهدیدهای صهیونیست‌ها/ توقف جنگ در نوار غزه شرط مقاومت برای پایان درگیری در شمال سرزمین‌های اشغالی+ نقشه میدانی و عکس
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • گرگ و میش توافق