Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: خبرگزاری آسوشیتدپرس در این باره گزارش داد: رهبر معظم ایران روز شنبه (امروز) در بیانیه‌ای خواستار مجازات قطعی کسانی شد که موجب شدند محسن فخری زاده دانشمند ایرانی جان خود را از دست بدهد.

وی همچنین در این بیانیه، فخری زاده را یک عنصر علمی کم نظیر و دانشمندی برجسته در زمینه دفاعی و هسته ای توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد که رهبری ایران روز شنبه قول داد که شهادت دانشمند برجسته ایرانی را تلافی خواهند کرد که می‌تواند تنش ها میان این کشور و آمریکا را در هفته های باقی مانده از ریاست جمهوری دونالد ترامپ تشدید کند.

روزنامه گاردین با اشاره به اقدام تروریستی روز جمعه که به شهادت محسن فخری زاده منجر شد، نوشت: رهبر معظم ایران در بیانیه ای تاکید کرد که اولویت اصلی پس از این حادثه مجازات قطعی عاملان و آمران کشته شدن دانشمند برجسته ایرانی است.

هچمنین خبرگزاری آناتولی گزارش داد که رهبر معظم ایران ضمن محکوم کردن ترور دانشمند برجسته ایرانی خواستار مجازات فوری و قطعی عاملان این اقدام شد و آنها را مزدوران جنایتکار خواند.

بنابر این گزارش، رسانه های متعدد دیگری ازجمله شبکه های ای بی سی نیوز، دویچه وله، اسکای نیوز، روزنامه های اکونومیک تایمز، ینی شفق، پاکستان تریبون، خبرگزاری های سی ان ای، سی تی جی ان، یاهو نیوز و بسیاری دیگر بیانات امروز آیت الله خامنه ای در پی به شهادت رسیدن محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان را منتشر کردند.

رهبر معظم انقلاب در بیانیه خود تصریح کردند: جناب آقای محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاش های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست.

دو موضوع مهم را همه‌ دست‌اندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش هایی که وی بدانها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه‌ علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخش های گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت می گویم و علو درجات او را از خداوند مسألت می کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب ترور دانشمند هسته ای دانشمند برجسته محسن فخری زاده رهبر معظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری