Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توئیتری با اشاره به اینکه تروریست‌ها یکی دیگر از دانشمندان برجسته ایران را ترور کرده‌اند، از اعضای جامعه جهانی خواست که در برابر تروریسم دولتی بایستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزیر امور خارجه کشورمان روز شنبه در پیامی توئیتری به زبان چینی از اعضای جامعه جهانی خواست که در برابر تروریسم دولتی بایستند و اجازه ایجاد تنش و ماجراجویی در منطقه را به تروریست‌های دولتی ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یک روز پس از ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری‌زاده، در پیام توئیتری خود خاطرنشان کرد: «تروریستها یکی دیگر از دانشمندان برجسته ایران را ترور کردند. این ترورهای بزدلانه نقض صریح قوانین بین الملل، اصول اخلاقی و انسانیت است. این وظیفه جامعه بین المللی است که مقابل چنین اقداماتی بایستد.

وی افزود: «بمنظور حفظ صلح و ثبات منطقه و جهان ایران در خط مقدم مبارزه با تروریسم است. جامعه بین‌المللی را به محکومیت تروریسم دولتی و ایجاد اجماع در مقابل تنش و ماجراجویی در منطقه فرا می خوانیم.»

جزئیات تسنیم از عملیات ترور شهید محسن فخری‌زاده/ انفجار خودروی نیسان پیش از تیراندازی+ عکستوضیحات امیر حاتمی درباره جزئیات شهادت محسن فخری‌زادهظریف: مجازات ظالمان یک سنتی الهی است/ قهرمانان کشورم سال‌هاست که با تروریسم مبارزه می‌کنندظریف: نشانه‌هایی از نقش اسرائیل در ترور دانشمند برجسته ایرانی وجود داردظریف ترور «کوردلانه» شهید فخری زاده را محکوم کرد

انتهای پیام/.
 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تروریسم شهید محسن فخری زاده شهید فخری زاده ظریف تروریسم شهید محسن فخری زاده شهید فخری زاده ظریف تروریسم دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد