Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیزالله افضلی روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن محکوم کردن ترور دانشمند شهید دکتر فخری زاده، افزود: با توزیع سهمیه تخصیص یافته به استان طی روزهای آینده، قیمت مرغ به تعادل خواهد رسید.

وی اضافه کرد: علاوه بر ۲۹۰ تن سهمیه مرغ منجمد، ۵۰۰ تن برنج و ۶ هزار و ۲۰۰ تن روغن در بخش صنعت به استان جهت کنترل بازار تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضلی با اشاره به تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: ۹۸ هزار و ۸۷۰ فقره بازرسی از اصناف استان صورت گرفته که منجر به تشکیل پرونده تخلف برای پنج هزار و ۵۹۵ واحد صنفی شده است.

این مسوول گفت: اختلال در قیمت برخی کالاهای اساسی در هفته‌های اخیر ناشی از برخی سودجویی‌ها و مداخلات اخلالگران بود که طی گزارشی، عوامل آن به دستگاه قضا معرفی شدند تا جلوی هرگونه سوء استفاده و اخلال در بازار طی روزهای آتی گرفته شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت استان قزوین گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • حل مشکلات سهمیه آب مطالبه کشاورزان قزوینی
  • سامانه بازار کتاب تا پایان نمایشگاه سی‌وپنجم غیرفعال است
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی