Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در جلسه ستاد کرونای استانی با اشاره به پابرجا بودن شرایط قبلی در مورد حضور کارکنان هر دستگاه در استان گفت: در ورودی شهرها با بررسی سوابق سلامتی ثبت شده افراد بیمار در سامانه اطلاعاتی و کد ملی آنها با استفاده از کارت ملی هوشمند از ورود آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن اشاره به روند رو به کاهش ابتلا به بیماری در استان اظهار کرد: طی هفته اخیر شاهد کاهش تعداد موارد بستری و فوتی به علت ابتلا به بیماری کرونا نسبت به هفته قبل از آن بودیم که این اتفاق نشان دهنده رشد استفاده از لوازم خود مراقبتی و رعایت بیشتر و بهتر دستورالعمل های بهداشتی اعم از تهویه مناسب فضاهای بسته، استفاده از ماسک و کاهش حضور در اجتماعات مختلف توسط مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی، سپاه و نیروی انتظامی، صدا و سیما، گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد و سازمان هلال احمر و سایر دستگاه ها با همکاری و هماهنگی های لازم به کمک هم آمده و طی یک برنامه منظم و منسجم وظایف خود را انجام دادند که این خود از دلایل کاهش آمار ابتلا و فوتی می باشد.

استاندار خوزستان با اظهار امیدواری در تداوم چنین اقدامات و همکاری هایی در بین دستگاه ها و مردم افزود: باید کماکان با برنامه ریزی های درست بتوانیم این روند نزولی را با سرعتی بیش از پیش حفظ کرده و ادامه دهیم.

نماینده عالی دولت در خوزستان همچنین با اشاره به پابرجا بودن نسبت های از پیش تعیین شده حضور کارکنان هر دستگاه و اداره در شهرهای با وضعیت های زرد، نارنجی و قرمز بیان کرد: طی مصوبه جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رییس جمهور، ادارات طبق تصمیم های قبلی به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و تغییر جدیدی در فعالیت ادارات و کارکنان آنها ایجاد نشده است.

رییس شورای تامین استان با رضایت بخش خواندن مراقبت ها در مبادی ورودی شهرها و در دستور کار قرار گرفتن روش جدید استعلام سلامت افراد از طریق کد ملی به منظور ورود به شهر ها، اضافه کرد: در مبحث ورود افراد به شهرهای استان قرار بر این شد تا در ورودی شهرها با بررسی سوابق سلامتی ثبت شده افراد بیمار در سامانه اطلاعاتی و کد ملی آنها با استفاده از کارت ملی هوشمند از ورود آنها جلوگیری به عمل آید.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم کارت های هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند، تصریح کرد: امروز هم پیرو این تصمیم از ورود بیش از هزار نفر به قطار، هواپیما و اتوبوس جلوگیری به عمل آمده و این روند همچنان ادامه دارد و افرادی که فاقد کارت ملی هوشمند هستند نیز می توانند با ارایه کد ملی خود نسبت به استعلام سلامت به منظور ورود به شهر ها اقدام کنند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان کد ملی برنا خوزستان ورودی شهرها محدودیت های کرونایی ستاد مقابله با کرونا خوزستان فعالیت اداره ها ورودی شهرها کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم با هدف تکریم خانواده بزرگ همکاران شهرداری قم و استعدادیابی فرزندان کارکنان شهرداری قم برگزار می‌شود.

مجید محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری با خانواده‌ای به بزرگی بیش از ۶۰۰۰ نفر کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، پشتیبانی و حمایت از خانواده این عزیزان به‌خصوص قشر کارگران مدیریت شهری، در رشد و ارتقای بنیان‌های خانواده و ارتقا کیفی فرهنگی و آموزشی فرزندان این عزیزان است.

وی افزود: در راستای پشتیبانی و اجرای فعالیت‌های علمی، فرهنگی هنری و ورزشی در شهرداری قم، شناسایی و ایجاد زمینه‌های لازم برای پرورش استعدادهای فرزندان کارکنان شهرداری قم اعم از کارگران رسمی و قراردادی و همکاران عزیز در حوزه‌های پاکبان و باغبان، کارمندان و سایر پرسنل مدیریت شهری، شهرداری قم بر آن شده است تا اولین جشنواره استعدادیابی این فرزندان عزیز را به عنوان جشنواره «آتیه سازان شهر» در سال ۱۴۰۳ برگزار کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: این جشنواره تا پایان سال و در حوزه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی ورزشی و علمی در قالب مسابقات متنوع برگزار خواهد شد.

رضاخانی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادها و نخبه‌های فرزندان عزیز و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پرورش و کمک به ایجاد آینده بهتر برای این قشر آینده‌ساز است که نخستین دوره از آن سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: بستر نرم‌افزاری این رویداد برای جمع‌آوری اطلاعات فرزندان کارکنان در حال اجرا است که پس از بارگذاری آدرس سامانه اعلام خواهد شد و همکاران گرامی با ورود به سامانه اعلام شده مشخصات فرزندان و زمینه‌های مورد علاقه ایشان را اعلام می‌کنند تا متناسب با آن شهرداری قم نسبت به برگزاری رویدادهای این جشنواره اقدام کند.

کد خبر 748858

دیگر خبرها

  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند