Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فخری زاده فرزند شهید «محسن فخری زاده» امشب در گفتگوی تلویزیونی که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد درباره جزئیات ترور شهید فخری زاده که عصر روز گذشته توسط عوامل تروریستی صورت گرفت، گفت: جزئیات حادثه در اخبار منعکس شده است. آنچه می توانم بگوئیم اینکه خانواده هم همراه شهید بودند و این حادثه نه تنها یک ترور بلکه جنگ تمام عیار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از لحظه شروع تا پایان حادثه مادر بنده همراه پدر حضور داشت و من هم با فاصله خیلی کمی به محل حادثه رسیدم.

فرزند شهید فخری زاده همچنین درباره آخرین وضعیت محافظان شهید فخری زاده، اظهار داشت: جزئیات بهتر است توسط دوستانی که اطلاع دقیق تری دارند بیان شود. ما از لحظه حادثه همچون مردم در شوک به سر می بریم اما تا آنجایی که اطلاع داریم یکی از محافظان در زمان وقوع حادثه خود را جلوی حاج آقا(شهید فخری زاده) انداخت و به او هم تیراندازی شد اما به لطف خدا در صحت و سلامت کامل به سر می برد؛ جزئیات دیگر را جویا نشده ایم.

حامد فخری زاده درخصوص مراسم خاکسپاری شهید فخری زاده نیز افزود: او متعلق به کل کشور بود. از این رو تصمیم گیری ها صرفا توسط خانواده صورت نمی گیرد و این تصمیم گیری باید در سطح کلان  باشد، هرگاه مشخص شد اطلاع داده می شود.

وی همچنین با بیان اینکه شهادت شهید «فخری زاده» را به تمام مردم ایران تبریک و تسلیت می گویم، خطاب به استکبار تصریح کرد: فکر نکنید با شهید کردن فخری زاده ها و سلیمانی ها این خاک بدون فخری زاده می ماند.

فرزند شهید فخری زاده گفت: این خاک فخری زاده و سلیمانی پرور است و قدرت خون فخری زاده و سلیمانی ها از خود آنها هزار برابر بیشتر است.

کد خبر 5082907 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن فخری زاده قاسم سلیمانی تروریسم محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف هفته بسیج حسن روحانی محمدجواد ظریف رژیم صهیونیستی ترور هیئت دولت صحن مجلس ویروس کرونا برجام شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

 استاندار اصفهان در سفر منطقه‌ای به شرق اصفهان و بازدید از طرح رینگ چهارم ترافیکی این کلانشهر گفت: یکی از طرح‌های اساسی که توسط مدیریت شهری اصفهان در حال اجراست و تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیک و آلودگی هوا دارد، رینگ چهارم ترافیکی است.

سیدرضا مرتضوی با اشاره به بازدید از مناطق جنوبی شهرستان اصفهان افزود: امسال در سفر منطقه‌ای شورای اداری استان به شرق شهرستان مسائل چالش‌آفرین منطقه بررسی و از طرح‌های مهم شرق شهرستان اصفهان نیز بازدید شد تا در شورای اداری استان به مصوبات کاربردی و قابل قبولی در این زمینه دست پیدا کنیم.


او گفت: در مناطق شرق اصفهان مباحث کشاورزی و دامداری از مواردی است که بایستی برای رفع چالش‌های مردم در این حوزه‌ها تدابیری اندیشیده شود و در این راستا از مرکز تحقیقات کشاورزی در منطقه کبوترآباد نیز بازدید بعمل آمد.


استاندار اصفهان گفت: پس از دیدار مردمی و حضور در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان مصوبات این سفر مورد بررسی و تأیید قرار خواهد گرفت.


احداث حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان موسوم به «حلقه طلایی» از سال‌های گذشته آغاز شده است.


بخش‌هایی از تقاطع‌های غیرهمسطح این رینگ از جمله مجموعه پل‌های میدان استقلال، اشکاوند، مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تقاطع غیرهمسطح آفتاب در سال‌های گذشته احداث شده است.


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان به طول ۷۸.۲ کیلومتر است که در کیلومتر صفر آن مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در مسیر آن روستای خاتون‌آباد، به سمت اتوبان فرودگاه قرار دارد.


مسیر این رینگ از مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می‌شود و به سمت دولت‌آباد، محدوده خُورزوق و میدان استقلال پیش می‌رود و به انتهای خیابان آتشگاه نزدیک پل زندان، شهر ابریشم، جنوب سپاهانشهر و سپس به سمت اشکاوند و در نهایت به نقطه آغاز خود یعنی مجموعه پل‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌رسد.


عملیات اجرایی در کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفته بود و با اقدامات انجام شده، کیلومتر چهار تا هفت آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال حاضر کیلومتر صفر تا چهار آن در حال اجراست.

منبع : ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است