Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان سلیمی و رضا شکاری که در فصل نقل و انتقالات مدنظر تیم پرسپولیس بودند ، همچنان بدون تیم هستند و این احتمال وجود دارد که در نیم فصل جذب سرخپوشان تهرانی شوند. ‌

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات ، تلاش زیادی کرد که چند بازیکن دیگر را هم جذب کند اما بنا به دلایلی موفق به انجام این کار نشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان سلیمی یکی از بازیکنانی بود که یحیی گل محمدی قصد داشت او را جایگزین شجاع خلیل زاده بکند اما به دلیل مشکلات حقوقی که باشگاه تراکتور با این بازیکن داشت ، در نهایت یکی از بهترین مدافعان فصل قبل موفق نشد که پرسپولیسی شود . سلیمی هنوز با هیچ تیم داخلی و خارجی قراردادی را امضا نکرده است ‌.

یکی دیگر از بازیکنانی که از تراکتور جدا شد و عملا اعلام کرد که قصد دارد پرسپولیسی شود ، رضا شکاری بود .

سرخپوشان اما به دلیل اینکه لیست لیگ برتری شان پرشده بود و اولویت اصلی آن ها هم جذب بازیکن در خط دفاع و خط حمله بود ، از جذب شکاری منصرف شدند . شکاری که فصل قبل هم در آستانه پرسپولیسی شدن بود اما به یکباره سر از تراکتور در آورد ، در فصل گذشته عملکرد مطلوبی در تیم تراکتور نداشت و در حال حاضر هم با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرده است .

از طرف دیگر رضا قوچان نژاد هم که در نقل و انتقالات به پرسپولیس نزدیک شده بود ، در چند هفته اخیر در بازی های تیم زووله یک دقیقه هم بازی نکرده است و به طور کامل نیمکت نشین بوده است و اگر این روند ادامه پیدا کند ، به احتمال فراوان در نیم فصل از تیم هلندی جدا خواهد شد .

با توجه به مشکلات پرسپولیس در بعضی از خطوط به ویژه خط دفاع و خط حمله و همچنین پاداش آسیایی هنگفتی که در انتظار پرسپولیس است ، این احتمال وجود دارد که در نیم فصل چند بازیکن مطرح جذب سرخپوشان تهرانی شوند .

البته در صورت قهرمانی پرسپولیس در آسیا و حضور احتمالی در جام باشگاه های جهان به طور قطع هم سرخپوشان تمایل بیشتری برای جذب بازیکن خواهند داشت و هم بازیکنان برای حضور در این تورنمنت بزرگ ترغیب خواهند شد .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی رضا قوچان نژاد پرسپولیس پرسپولیس رضا قوچان نژاد لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتاً سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095182

دیگر خبرها

  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد