Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه تنظیم قیمت مرغ و نهاده ها با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، رزم حسینی وزیر صمت، تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، میراشرفی رئیس گمرک، مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و بانک مرکزی و همچنین معاونان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم خاوازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نشست مذکور عوامل مؤثر در قیمت مرغ، تخم مرغ و محصولات پروتئینی بررسی و تحلیل شد، گفت: به دستگاه‌های مربوط تکالیفی داده شد تا قیمت ها مدیریت شود و در نتیجه، برای مردم نگرانی به وجود نیاید.

او ادامه داد: با دستور رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی، از دوشنبه گذشته، این وزارتخانه با همکاری دستگاه‌ها به ویژه وزارت صمت به بازار ورود کرد و  مرغ گرم و منجمد سالم و با کیفیت را وارد بازار کرده ایم.

خاوازی تصریح کرد: با اقدام یاد شده، بازار را در بخش عمده از دست دلالان و واسطه ها در آوردیم و قیمت را قیمت را در بازار بهمن از حدود ۳۵ هزار تومان امروز و پنجشنبه ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رساندیم.

وزیر جهاد کشاورزی یادآوری کرد: وزارت صمت نظارت راه بر خرده فروشی ها آغاز کرده‌ است؛ امیدوارم بازار را تثبیت کنیم، موضوع کمبود نهاده ها را به شدت پیگیری می‌کنیم تا ان شاءالله تمام واحدهای تولیدی کشور بتوانند نهاده ها را در اختیار داشته باشند.

او افزود: در میدان بهمن و در روز اول گرانیها صفوفی ایجاد شد که خرده فروشی در میدان بهمن را برداشتیم و به تمام میادین میوه و تره‌بار منتقل کردیم. استارتاپ های بزرگی فعال شدند تا مرغ را به در خانه های مردم ببرند و ضمنا از امروز این مرغ گرم و منجمد در کلیه فروشگاههای زنجیره ای مانند رفاه، اتکا، سپه و شهروند قرار می‌گیرد تا صف ایجاد نشود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نهاده های دامی کمیسیون کشاورزی جهاد کشاورزی نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات تأمین دارو و واکسن دامداران و مرغداران استان این اداره کل با همکاری نظام دامپزشکی مبادرت به صدور مجوز فعالیت مراکز درمانی و توزیعی دارو و واکسن کرده است.

وی افزود: در همین راستا ۱۰۳ داروخانه دامپزشکی، ۸۰ درمانگاه دامپزشکی، چهار آزمایشگاه دامپزشکی و ۱۲ شرکت پخش و توزیع واکسن و دارو و دو کارخانه داروسازی دامپزشکی در لرستان فعال بوده و به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، تصریح کرد: باتوجه‌به گستردگی جمعیت دامی روستایی و عشایری استان و افزایش میزان تعداد واحدهای دامپروری صنعتی این اداره کل در راستای تأمین دارو و واکسن‌های دامی موردنیاز در استان اقدام به صدور مجوزهای فعالیت برای متقاضیان واجد شرایط فعالیت در حرفه دامپزشکی کرده است.

زبردست اولویت صدور مجوز مراکز دارویی و درمانی را مناطق و بخش‌های استان عنوان کرد و هدف از این اقدام را دردسترس‌بودن خدمات دامپزشکی برای استفاده بهره‌برداران برشمرد.

وی گفت: با اقدامات انجام شده در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود دارو و واکسن دامی در استان لرستان وجود ندارد.

کد خبر 6096978

دیگر خبرها

  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟