Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در این پیام آورده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم: وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ، سَیَهْدِیهِمْ وَیُصْلِحُ بَالَهُمْ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آه از آن داغی که تازه شود با داغ دگر!
آه از جنایتکارانی که فرزندان برومند و بی‌نظیر این ملت را یکی پس از دیگری به خاک و خون می‌کشند!

دشمنان جرّار و جنایت‌کار نه می‌توانند فرزندان انقلاب را به تطمیع ساکت کنند و نه به تهدید متقاعد. سازش و ذلت و زبونی هم از ساحت پاکشان به دور است. به همین جهت چاره را در آن می‌بینند که آنها را بکشند و نمی‌دانند هر چه ما را بکشند بیشتر تکثیر خواهیم شد.

اینجانب، شهادت این دانشمند عزیز هسته‌ای را به خانواده محترم‌شان، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم و از نهادهای مسئول انتظار پاسخ پشیمان کننده و یأس آور دارم.

سیدمحمدنبی موسوی‌فرد» 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف