Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@21:21:15 GMT

مهدی ترابی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۰۰۹

مهدی ترابی به پرسپولیس برمی‌گردد؟

به گزارش پارسینه؛ مهدی ترابی هافبک تهاجمی سابق پرسپولیس که فسخ عجیب و غریبی با این باشگاه داشت حالا یک بازی در میان دچار مصدومیت می‌شود و خیلی از هواداران پرسپولیس عقیده دارند کارما یقه مهدی ترابی را گرفته است!

مصدومیت های پیاپی ترابی باعث شده تا هواداران و رسانه های قطری خواستار فسخ قرارداد با این بازیکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله موجب شده تا صحبت‌هایی در خصوص بازگشت احتمالی ترابی به پرسپولیس شود.

از طرفی پرسپولیسی‌ها بدشان نمی آید دوباره ترابی را در لباس این تیم ببینند، اما فعلا نمیخواهند به صورت رسمی در این مورد اظهار نظر داشته باشند. 

گفته می شود که پرسپولیسی ها ابتدا منتظرند تا ببینند تکلیف ترابی با تیم قطری چه می‌شود. اگر به هر دلیلی قرارداد ترابی فسخ شود، آن وقت برای جذب او وارد مذاکره خواهند شد.

اگر قرارداد ترابی فسخ نشود، باتوجه به اینکه مبلغ قراردادش با العربی بسیار بالا است پرسپولیس توانایی پرداخت رضایت نامه او را ندارد و همین امر باعث شده تا شاید حتی ترابی یک نیم‌فصل بدون تیم بماند چرا که العربی حاضر نیست این بازیکن را به صورت رایگان به تیمی بفروشد مگر اینکه ترابی راضی شود مبلغ رضایت‌نامه را خودش شخصا پرداخت کند که البته کمی عجیب بنظر میرسد برای بازیکنی که بخاطر عدم دریافت ۷ درصد از قراردادش به یکباره فسخ میکند بخواهد این مبلغ سنگین را از جیب بپردازد!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!

آفتاب‌‌نیوز :

بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قرارداد‌های فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آن‌ها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند