Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:19:00 GMT

توقف نفتچی بدون حضور نریمان‌جهان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۱۱۱

توقف نفتچی بدون حضور نریمان‌جهان

هافبک ایرانی نفتچی باکو در جریان تساوی تیمش مقابل زیرا وارد بازی نشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفتچی باکو در حالی که سامان نریمان‌جهان را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در یکی از بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر آذربایجان، در استادیوم باکسل آرنا پذیرای تیم زیرا بود.

 

یاران نریمان‌جهان که پس از یک شکست و یک مساوی در دیدار قبل به برتری رسیده بودند، امروز نتوانستند مقابل زیرا که یکی از رقبای آنها در بالای جدول است، به پیروزی دست پیدا کنند و به تساوی بدون گل در این مسابقه رضایت دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم نفتچی باکو با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ برتر آذربایجان ماند، اما زیرا با این نتیجه ۱۹ امتیازی شد و با دو بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به قره‌باغ، موقتا در صدر جدول قرار گرفت.

 

سامان نریمان‌جهان، هافبک ایرانی نفتچی باکو که در این فصل ۴ بار در ترکیب قرار گرفته، ۴ حضور تعویضی در زمین داشته و دو بار هم نیمکت‌نشین بوده، امروز هم مقابل تیم زیرا فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان جزو نفرات ذخیره حضور داشت.

نفتچی باکو سامان نریمان جهان آذربایجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفتچی باکو سامان نریمان جهان آذربایجان نریمان جهان نفتچی باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارمنستان و آذربایجان ‌اعلام کردند که اصلاح مرزهای خود را به عنوان بخشی از تلاش‌های عادی‌سازی روابط، آغاز کرده‌اند.

ماه گذشته، «نیکول پاشینیان»، نخست وزیر ارمنستان با درخواست باکو برای بازگرداندن چهار روستای مرزی که بخشی از آذربایجان در زمان اتحاد جماهیر شوروی بود، موافقت کرد.

دو کشور هفته گذشته مجدداً تأیید کردند که بر اساس نقشه‌های مربوط به دوران شوروی در تعیین حدود مرزها در این منطقه پیشروی می‌کنند، تصمیمی که باعث اعتراض ساکنان روستاهای ارمنی مجاور شد.

امروز -سه‌شنبه- وزارت کشور دو کشور از آغاز کار تحدید حدود در محل خبر دادند.

آذربایجان گفت که گروه‌های متخصص در حال انجام «روشن‌سازی مختصات براساس مطالعات ژئودزیکی زمین» هستند، در حالی که ارمنستان «انتقال هر بخش از خاک ارمنستان» به باکو را در نتیجه تحدید حدود رد کرد.

دیگر خبرها

  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • آغاز انجام اطلاحات مرزی از سوی آذربایجان و ارمنستان
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده اند
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد