Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اتمام هفته سوم لیگ بیستم ترکیب منتخب این هفته از نگاه طرفداری هم منتشر شده و در این مطلب به عملکرد بازیکنان منتخب هفته دوم در هفته سوم پرداخته ایم

رقابت های هفته سوم لیگ بیستم به پایان رسید و تیم منتخب هفته سوم از نگاه طرفداری منتشر شد.

به گزارش طرفداری، عملکرد بازیکنانی که در هفته دوم در ترکیب منتخب قرار داشتند در هفته سوم را بررسی کرده ایم، گادوین منشا و محمد نژاد مهدی بازیکنانی بودند که هم در هفته دوم و هم در هفته سوم در ترکیب منتخب هفته از نگاه طرفداری قرار داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته منشا در ترکیب منتخب هفته اول هم حضور داشت. تا این جای کار منشا سه بار در ترکیب تیم منتخب طرفداری بوده، ریکانی، نژادمهدی و تهیدست دو بار و بقیه هم فعلا هر کدام یک بار...

نیما میرزازاد (نساجی)

نیما میرزازاد با اینکه در هفته دوم رقابت های لیگ بیستم کلین شیت نکرده بود، به خاطر عملکرد خوب و تعداد مهارهایش، در ترکیب منتخب هفته قرار گرفت اما در این هفته تیمش مقابل سایپا 1-0 باخت و عملکردش در حد و اندازه های پیام نیازمندی که در سرمای تبریز کلین شیت کرد، نبود.

مسعود ابراهیم زاده ( ذوب آهن)

مسعود در این هفته تنها 4 عملکرد دفاعی را ثبت کرد و هیچ پاس کلیدی یا نفوذ موثری را در راستای کمک به خط حمله تیم نداشت. ابراهیم زاده جایش را به میلیچ، زننده تک گل سه امتیازی استقلال مقابل ماشین سازی داد.

حسین کنعانی زادگان ( پرسپولیس)

خیلی نمی توانیم به کنعانی زادگان خرده بگیریم، در بازی پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان پرسپولیسی ها بیشتر درگیر حمله کردن بودند تا دفاع! کنعانی در این هفته جایش را به میثم تهی دست، مدافع نفت مسجدسلیمان داد.

آرش قادری (پیکان)

آرش قادری که گل سه امتیازی پیکانی ها مقابل شهر خودرو را در هفته دوم به ثمر رسانده بود در این هفته بازی نکرد. و جایش را هم در ترکیب تیم منتخب به فریبرز گرامی از سایپا داد.

محمد نژاد مهدی (سپاهان)

محمد یکی از اشتراکات ترکیب تیم منتخب هفته دوم و سوم است. نژاد مهدی علاوه بر تاثیری که مقابل تراکتور در کلین شیت تیمش داشت، گل سه امتیازی سپاهانی ها را هم به ثمر رساند.

اشکان دژاگه (تراکتور)

اشکان در روزی که تیمش مقابل سپاهان 1-0 شکست خورد خیلی پر فروغ ظاهر نشد و جایش را به طالب ریکانی داد.

ایوب کلانتری ( نساجی)

ثبت تنها 2 عملکرد دفاعی در روز شکست نساجی مقابل سایپا، کلانتری را از ترکیب منتخب دور کرد و او جایش را به محسن مسلمان داد.

زبیر نیک نفس (فولاد)

زبیر نیک نفس در بازی مقابل گل گهر نتوانست عملکرد هفته گذشته اش را تکرار کند و با ثبت 2 عملکرد دفاعی و 0 پاس کلیدی از ترکیب منتخب دور شد و جایش را به میلاد جهانی داد.

فرشاد احمدزاده (فولاد)

عملکرد خوب محمد قاسمی نژآد و زدن تک گل فولاد در آن بازی باعث شد تا این بازیکن جای همبازی اش فرشاد احمد زاده را در ترکیب این هفته بگیرد. فرشاد هفته پیش به واسطه درخشش مقابل استقلال در ترکیب تیم منتخب قرار گرفت.

ساسان حسینی (نفت مسجدسلیمان)

بازی دفاعی نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس باعث شد تا عناصر هجومی این تیم هم از لحاظ آمار و ارقام روز خیلی خوبی را پشت سر نگذارند و به همین دلیل ساسان حسینی جایش را به ابراهیم صالحی از پیکان داد. حسینی هفته قبل با گلزنی به سایپا وارد تیم منتخب شده بود.

گادوین منشا (گل گهر)

گادوین منشا هنوز به روند گل زنی هایش ادامه می دهد و با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد. منشا در ترکیب منتخب هفته اول و دوم حضور داشته است. او سه هفته متوالی پای ثابت تیم منتخب بود و هست.

 

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم منتخب هفته سوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

ترکیب منتخب هفته اول لیگ بیستم از نگاه طرفداری

ترکیب منتخب هفته دوم لیگ بیستم از نگاه طرفداری

برترین های هفته اول در هفته دوم چه کردند؟ | 3 گل، یک پنالتی، یک پاس گل و یک غایب

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترکیب منتخب هفته ترکیب تیم منتخب نگاه طرفداری منتخب هفته دوم هفته سوم هفته دوم لیگ بیستم هفته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • تصاویر منتخب حیات وحش در یک هفته
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!