Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمعی از ائمه جمعه، فرمانداران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر از مسوولان شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز در پیام‌های خود با محکوم کردن این اقدام وقیح، رژیم غاصب صهیونیستی را عامل ترور شهید فخری‌زاده دانستند.

بار دیگر دست جنایتکار صهیونیست از آستین پلید بیرون آمد

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان در بخشی از پیام خود آورده است: بار دیگر دست جنایتکار اسراییل و صهیونیست از آستین پلید بیرون آمد و دانشمند دیگری از سلسله دانشمندان هسته‌ای ما را مورد هدف قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی افزود: این دانشمند بزرگوار شهید محسن فخری‌زاده از قبل هم مورد طمع دشمنان بود و در سال‌های قبل عوامل جاسوسی اسراییل یک بار دیگر نیز برای ترور این بزرگوار نقشه و برنامه‌ریزی کرده، ولی ناموفق بودند.

وی ادامه داد: این بار عناصر پلید سیستم جاسوسی اسراییل برای محروم کردن کشور عزیزمان از اندیشه پویا و دانش‌محوری این عزیز به این عمل شنیع اقدام کردند و دیروز این بزرگوار از سوی تروریست‌های حرفه‌ای اسراییلی به شهادت رسید و به ملکوت اعلی پیوست و به ملاقات همرزمان و همسنگران و دیگر دانشمندان هسته‌ای خود رفت.

"دکتر شهید فخری‌زاده شخصیتی بود که هویت ایشان توسط سازمان بازرسان آژانس انرژی اتمی در سال ۲۰۰۳ شناسایی شده بود و از آن زمان مورد حدق و کینه دشمنان جمهوری اسلامی قرار گرفته بود تا اینکه روز جمعه و روز ولی امر (عج) به اعتقاد ما شیعیان طومار فعالیت علمی این بزرگوار به امضای آقا بقیه الله الاعظم (عج) رسید."

شهید فخری‌زاده عمر خود را صرف حفظ اقتدار کشور کرد

فرماندار ویژه کاشان نیز نوشت: پیشرفت علمی و دستاوردهای امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و زحمات دانشمندان و بزرگان بی‌ادعایی همچون استاد ارجمند محسن فخری زاده است.

علی اکبر مرتضایی در پیام خود تصریح کرد: این شهید والامقام عمر گرانقدر خود را مصروف علم و دانش، تحقیقات هستهای و حفظ اقتدار کشور در موفقیتهای موشکی در دفاع از میهن اسلامی نموده که بدون شک این اقدام تروریستی توسط استکبار جهانی نشان از خاری، خفت و ترس آنان از قدرت ایران اسلامی دارد و قطعا زحمات و دستاوردهای دانشمندان پشتوانه بزرگی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و چراغ راهی برای جوانان خواهد بود.

شهادت فخری‌زاده بیانگر واهمه رژیم صهیونیستی از ایران است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نوشت: ‌شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای و موشکی ایران نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی از قدرت فناوری و تکنولوژی ایران ترس و واهمه دارد که مذبوحانه، ترور علم، ذهن و مغز را انجام می‌دهد تا بتواند از ترس و واهمه‌ای که در دل او وجود دارد، رهایی پیدا کند.

‌سیدجواد ساداتی نژاد افزود: غافل از اینکه خون شهید فخری زاده و شهدای هسته‌ای همچنان جوشان است و این پرچم بر زمین نمی‌ماند و جوانان کشور ما در عرصه‌های علمی، این مسیر درخشان را پُرقدرت‌تر از گذشته پیش می‌برند و هیچ وقت از این ترس و لرزشی که بر اندام رژیم صهیونیستی هست، کاسته نخواهد شد و تا نابودی آن رژیم پیش خواهد رفت.

شهادت فخری‌زاده بر دل دوستداران علم غم بزرگی نهاد

در پیام امام جمعه آران و بیدگل آمده است: خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رییس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، استاد دانشگاه امام حسین (ع) شهید دکتر محسن فخری‌زاده، توسط عوامل رژیم منحوس صهیونیستی و سازمان های تروریستی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی جوینانی تاکید کرد: در روزهایی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید و بر دل دوستداران علم و دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران غم بزرگی نهاد.

شهادت فخری‌زاده، توسعه صنعت دفاعی کشور را متوقف نمی‌کند

فرماندار آران و بیدگل نیز نوشت: با شهادت دانشمند عزیز فخری‌زاده، توسعه علمی و فناوری صنعت دفاعی کشور متوقف نمی‌شود، دشمنان، تاب و تحمل ایران توسعه یافته را ندارند.

اسماعیل بایبوردی افزود: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه فرزندان خود توانسته است در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فناوری و نوآوری و حوزه‌های مربوط به صنایع مختلف و از جمله صنعت دفاعی به دستاوردهای مطلوبی برسد و این موضوع، خواب را از چشم دشمنان این کشور ربوده است.

خون پاک شهید فخری‌زاده‌ها مرحله جدید از استقامت و استحکام  نظام است

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه نطنز نیز در پیام خود آورده است: بار دیگر دست کثیف و تروریست دولتی اسراییل غاصب از آستین بیرون آمد و در اقدام تروریستی دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هستهای دیگری را به شهادت رسانده است.

حجت‌الاسلام محمد یعقوبی افزود: بدون شک خون پاک شهید فخری‌زاده‌ها مرحله دیگری از استقامت و استحکام شجریه طیبه انقلاب اسلامی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی عامل ترور شهید فخری‌زاده است

نماینده مردم شهرستان نطنز و بخش‌ قمصر در بخشی از پیام خود آورده است: همه دنیا میداند که این عملیات ناجوانمردانه از سری اقدامات رژیم صهیونیستی است که با ترور دانشمندان نخبه و فرهیخته میخواهد فعالیتهای صلح آمیز هسته‌ای ایران اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

رحمت الله فیروزیپور افزود: با شهادت این شهید عزیز فعالیتهای صلح‌آمیز هسته‌ای نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با قدرت ادامه خواهد داشت.

ترور ناجوانمردانه شهید فخری‌زاده ضایعه‌ای دردناک برای ملت ایران است

فرماندار اردستان نوشت: نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدام‌های بزدلانه می‌زند، آنان می‌دانند با این شیوه‌های خباثت‌آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم  ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.

حمیدرضا تاملی در پیام خود تصریح کرد: بیشک ترور ناجوانمردانه دانشمند بزرگ هستهای ایران عزیزمان سردار حاج محسن فخری زاده که خار چشم دشمنان بود ضایعهای دردناک برای همه مردم سرزمینم است.

تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصر جمعه هفتم آذر با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری زاده مورد حمله واقع گرفت و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، فخریزاده به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها امام جمعه کاشان فرمانداران نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان شهید صنعت دفاعی کاشان پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کاشان فرمانداران نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان شهید صنعت دفاعی کاشان امام جمعه کاشان فرمانداران نماینده مجلس شورای اسلامی اصفهان شهید صنعت دفاعی کاشان اخبار کنکور رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده شهید فخری زاده جمهوری اسلامی آران و بیدگل امام جمعه بار دیگر پیام خود هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی به اتفاق آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از کارگزاران و خادمان فرهنگی این حوزه در آستانه اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی امروز پس از دیدار با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این آئین معنوی ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای امام راحل عظیم الشان (ره)، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب عهدی دوباره بستند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع نمازگزاران در حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، از امام راحل عظیم الشان به‌عنوان احیاگر حج ابراهیمی یاد و ابراز امیدواری کرد که دست‌اندرکاران حوزه حج و زیارت با تلاش بیشتر در اجرای مسئولیت سنگین انجام فریضه حج ابراهیمی موفق شوند و ایران اسلامی را سربلند کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه خدمتگزاران ضیوف الرحمن امسال به دلیل سفر به سرزمین وحی از مشارکت در مراسم سالگرد ارتحال امام امت در ایران عزیز محرومند، افزود: خدا را شاکریم که امروز توفیق دیدار با مقام معظم رهبری و حضور در کنار تربت پاک امام راحل رضوان الله علیه نصیب خدمتگزاران حج شد.

وی به محورهای سخنان مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت پیامبر بزرگ الهی حضرت ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: خداوند این پیامبر عظیم الشان را برای رهایی انسان‌ها فرستاد، هر چند ابراهیم خلیل الرحمن یک پیامبر دل رحم بود ولی در برابر دشمنان خدا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ورزید.

سرپرست حجاج ایرانی با بیان اینکه در آیات الهی بیش از شصت مورد از حضرت ابراهیم (ع) یاد شده است، گفت: در آیات مختلفی به پاکبازی و عبادت مخلصانه اشاره شده که زائران در کنار خانه خدا می‌توانند از آن درس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حضرت ابراهیم (ع) همسر جوان و طفل شیرخوار خود را برای اینکه نماز برپا شود در سرزمینی بی آب و علائم حیات قرار داد، قرار گرفتن قبر حضرت هاجر (س) درطواف خانه خدا را یادآور شد و افزود: سعی صفا و مروه یادگار این بانو است و ایجاد کننده چشمه زمزم هم حضرت اسماعیل با عنایات الهی بوده است.

وی افزود: زائرانی که به بیت الله الحرام مشرف می‌شوند پس از طواف بر گرد خانه خدا برای عبادت و راز و نیاز با حضرت حق پشت مقام ابراهیم می‌ایستند و نماز اقامه می‌کنند گویا به جناب ابراهیم (ع) اقتداء کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه با اشاره به اینکه ابراهیم خلیل الرحمن مأمور می‌شود که خانه خدا را برای طائفین، قائمین و الرکع السجود پاک و پاکیزه کند، اظهار داشت: اینها همه درس‌آموز است.

وی با اشاره به آیه ۱۰۲ سوره صافات " إِنِّی أَرَیٰ فِی الْمَنَامِ أَنِّی أَذْبَحُکَ فَانْظُرْ مَاذَا تَرَیٰ ۚ قَالَ یَا أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ ۖ سَتَجِدُنِی إِنْ شَاءَ اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِینَ- ای فرزند عزیزم، من در عالم خواب چنین می‌بینم که تو را قربانی (راه خدا) می‌کنم، در این واقعه تو را چه نظری است؟ جواب داد: ای پدر، هر چه مأموری انجام ده که انشاالله مرا از بندگان با صبر و شکیبا خواهی یافت" تصریح کرد: حضرت اسماعیل (ع) که پر از خواسته‌ها و آرزوهای جوانی است در پاسخ پدر، بدون لحظه‌ای درنگ عرضه می‌دارد که پدر دستور خداوند را انجام دهد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان امروز خود با اشاره به اینکه زائران باید اخلاص و وحدت را از حضرت ابراهیم (ع) درس بگیرند، خاطرنشان کرد: ایشان با توجه به عملیات ظفرمند طوفان الاقصی و وعده صادق فرمودند حج پیش رو حج برائت از نسل کشان و کودک کشان ستم پیشه صهیونیست و ارباب شأن آمریکای جنایتکار است.

کد خبر 6098559

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • دیدار مسوولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کردند
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی