Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان پپ گواردیولا در هفته دهم لیگ برتر انگلیس قاطعانه‌ترین پیروزی این فصل خود در تمامی رقابت‌ها را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، میهمانش تیم برنلی را با نتیجه قاطع 5 بر صفر در هم کوبید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض محرز در این بازی سه بار دقایق 6، 22 و 69 گلزنی کرد تا اولین هت‌تریک خود را در این فصل رقم زده باشد. بنیامین مندی در دقیقه 41 و فران تورس در دقیقه 66 دیگر گل‌های این بازی را به نام خود به ثبت رساندند.

منچسترسیتی با کسب چهارمین بردش در فصل جاری لیگ برتر که پرگل‌ترین پیروزی‌اش در تمامی رقابت‌های این فصل هم بود، 15 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. در همین حال تیم برنلی نیز که برای ششمین بار در این فصل متحمل شکست شد با 5 امتیاز در فاصله یک امتیاز منطقه سقوط (رده هفدهم) باقی ماند.

امشب دو بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 21 به وقت تهران اورتون میزبان لیدزیونایتد خواهد بود و در آخرین بازی از ساعت 23:30 وست‌بروموویچ از شفیلدیونایتد پذیرایی خواهد کرد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است

سرمربی منچسترسیتی تلاش تیمش برای قهرمانی مجدد در لیگ برتر را رویایی می‌داند که به واقعیت تبدیل شده است. 

طرفداری | صحبت‌های پپ گواردیولا برای بازی با ناتینگهام فارست منتشر شد. 

پس از پیروزی شب گذشته مقابل برایتون، منچسترسیتی به سیتی‌گراند سفر خواهد کرد تا دیدار حساسی را با ناتینگهام فارست برگزار کند. تیم نونو سانتو که هفته گذشته با حواشی عجیبی در مورد داوری مواجه شده است، برای نجات از سقوط محکوم به کسب امتیاز از تیمی است که برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگد. با هماهنگی رسانه‌ها، پپ گواردیولا پس از بازی شب گذشته در مورد دیدار روز یک‌شنبه صحبت کرده است. سرمربی اسپانیایی در صحبت‌های خود گفته است:

اینکه دوباره برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنیم، فوق‌العاده هیجان‌انگیز است. صادقانه بگویم، رویای من به حقیقت پیوست. همیشه آرزوی حضور در این جایگاه را داشتم، اما با توجه به اتفاقات گذشته، این فصل فکر می‌کردم شاید قادر به انجامش نباشیم. بازی با چلسی ثابت کرد که در شرایط سختی بازی می‌کنیم، آماده رقابت نبودیم، اما موفق شدیم. خوب بازی کردیم؟ نه. باثبات بودیم؟ نه. اما راهی برای برد پیدا کردیم و به فینال اف‌ای کاپ رسیدیم. وقتی در طول فصل 60-65 بازی انجام می‌دهید، مردم می‌گویند، «شما مثل دیدارهای قبلی بازی نمی‌کنید!» چه انتظاری دارید؟! بازی کردن در بالاترین سطح همیشه غیرممکن است. مهم‌ترین چیز، ثبات و کسب برد است. این اتفاق معمولا برای ما در انتهای فصل رخ می‌دهد.

 در مورد درخشش فیل فودن:

فیل فودن به اصطلاح دنده شش دارد. سرعت او بسیار بالاست اما نمی‌تواند همیشه با دنده ششم بازی کند. باید با دنده دو یا سه بازی کند. من هم دوست دارم سرعت زیادی داشته باشم اما دقت کاهش پیدا می‌کند. بازی با برایتون نشان داد که او باید کمی آرام‌تر باشد. او با گذشت سال‌ها و تجربه، بازی را درک خواهد کرد، چون عاشق فوتبال است، حس گلزنی دارد، و اخلاق کاری‌اش باورنکردنی است، ببینید چطور می‌دود و پرس می‌کند. ما واقعا از فیل راضی و خشنود هستیم. به او تبریک می‌گویم. امیدوارم درخشش متوقف نشود. فیل هم در فصل جاری و هم در سال‌های گذشته بازیکن مهمی برای ما بوده است. او پیشرفت خواهد کرد و امیدوارم فرزند سومش نیز به این موضوع کمک کند!

 بازی با ناتینگهام فارست، تیمی که هفته گذشته جنجال داوری بزرگی را رقم زد:

همیشه جو ورزشگاه سیتی‌گراند باورنکردنی است. شاید در یک نبرد برای فرار از سقوط، این فضا حتی داغ‌تر هم باشد اما چیزی که من نگرانش هستم، هادسون اودوی، مهاجمان فارست و سلاح‌هایشان است. ما به چنین محیط‌هایی عادت کرده‌ایم و تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم. آن‌ها از ورزشگاه خانگی و هواداران خودشان استفاده خواهند کرد. 

من هرگز نمی‌دانم داور چه کسی است. وقتی صورتش را می‌بینم، می‌گویم، «اوه، این چهره را به خاطر می‌آورم». در تمام زندگی‌ام هرگز قبل، حین یا بعد از بازی درباره داوران صحبت نمی‌کنم. هرگز، هرگز. اگر آن‌ها اشتباهی کنند، اشتباه است، ما ناراحت می‌شویم. به نفع ما باشد، می‌گوییم «شانس آوردیم». وقت تلف نمی‌کنم. به داوران فکر نمی‌کنم، تمرکز من روی بازی منچسترسیتی است. تصمیمات داوران گاهی به ما کمک می‌کند و گاهی هم نه. مقابل فارست 11 مقابل 11 خواهیم بود. 

در مورد ریکاوری منچسترسیتی: 

روز جمعه به هم سلام می‌دهیم و راهی خانه می‌شویم. فردای آن لوازم خودمان را برمی‌داریم و راهی دیدار فارست می‌شویم. به این شرایط عادت کرده‌ایم، در فصل سه‌گانه هم شرایط مشابهی برقرار بود. ریکاوری؟ وقتی در خانه مقابل رئال مادرید بازی کردیم، زودتر از بازی با برایتون به رختخواب رفتیم. مثلا، برای بازی با کریستال پالاس که ساعت ۱۲:۳۰ ظهر بود، حدود ساعت 5-6 بعدازظهر به خانه رسیدیم و زمان ریکاوری بیشتری داشتیم. برای رفتن به مادرید، شرایط خیلی خوب بود؛ شام مفصل خوردیم و استراحت کردیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون