Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@04:07:35 GMT

بازی رایانه ای «سفیر عشق» آماده شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۳۵۵

ساعت 24 - ساخت بازی «سفیر عشق» با روایت داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل (ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین (ع) به پایان رسید.

«سفیر عشق» یک بازی اکشن ( Hack ‘n’ Slash) شمشیری سوم شخص است که با بهره‌مندی از آخرین تکنولوژی‌های روز بازی سازی دنیا، در تمامی حوزه‌ها اعم از مدلسازی، ریگ، انیمیشن و … تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت اول این بازی، یک ایرانی است. او از شیعیان امام علی علیه السلام است که پس از شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاری سومین امام شیعیان می‌شتابد.

سفیر عشق، تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی، مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیرگذار آشنا کند.موتور مورد استفاده جهت توسعه این بازی رایانه‌ای Unreal Engine 4 است که مورد استفاده بزرگترین شرکت‌های بازی‌سازی جهانی است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سفیر عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن