Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی فرد گفت: در هفتمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان البرز علاوه بر توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان، 300 سری جهیزیه به نوعروسان اهداء می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیر کل کمیته امداد البرز امروز شنبه با اشاره به اینکه هفتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در استان در حال اجرا است، در جمع خبرنگاران، گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، سپاه، مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد محمدی فرد به توزیع 35 هزار بسته معیشتی و اهداء 300 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در هر عرصه ای که نقش آفرینی و حضور مردم در عرصه برای کمک نیاز بوده است مردم البرز بیشترین کمک ها را  تقبل کرده اند.   وی مصداق همراهی با شکوه مردم البرز را در جشن عاطفه های امسال استان دانست و اظهار داشت: بسیجیان، قرارگاهی را طی اجرای عملیاتی جهادی به نام حاج قاسم سلیمانی در محلات اقشار آسیب‌پذیر البرز باهدف طبخ و توزیع غذای گرم تشکیل داده ‌اند.   مدیر کل کمیته امداد البرز در خاتمه درباره راه های مشارکت مردم با این مجموعه تصریح کرد: مردم علاوه بر مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۲۳۰ مرکز نیکوکاری، می توانند با تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ یاری گر نیازمندان باشند.

 

      انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی