Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: دیروز ۱۰ نفر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که از این تعداد ۸ نفر مربوط به آبادان، ۱ نفر خرمشهر و یک نفر مربوط به شادگان هستند.

او ادامه داد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان آیت الله طالقانی شهرستان ۸۱ نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: باتوجه به همکاری خوب شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سیر ابتلا و بستری ویروس کرونا رو به کاهش است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

سلمان زاده اضافه کرد: از شهروندان خواهشمندم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی که همان استفاده از ماسک، شست و شوی مرتب دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی است را رعایت کنند و از حضور در تجمعات خانوادگی پرهیز کنند.

او با بیان اینکه دیروز ۷ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان ترخیص شده اند تصریح کرد: متاسفانه ۱ نفر نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان می‌باشد.

آزمایشگاه تخصصی مولکولی تست کووید ۱۹ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت منطقه آزاد اروند در آبادان احداث شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بیماری واگیردار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز