Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشناگر از فعال بودن ادارات استان سمنان در هفته جاری خبردادو گفت: در این هفته با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تمامی ادارات سمنان با حداقل کارکنان دایر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن  بیان اینکه ادارات استان سمنان در هفته جاری با حداقل نیروهای اداری فعال هستند گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا ادارات و دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور تعطیل مطلق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه به‌هیچ‌وجه تعطیلی مطلق ادارات را در سطح استان سمنان نخواهیم داشت ادامه داد: کارکنان اداری برای انجام دورکاری باید مطابق با ضوابط و قوانین اعلام‌شده از سوی استانداری سمنان عمل کنند.

 

وی با اشاره به روند نزولی شمار مبتلایان کرونا در سطح استان سمنان طی هفته گذشته اظهارداشت: محدودیت‌های تجمعی و ترددی اعمال‌شده مطابق با طرح جامع هوشمند در هفته گذشته همچنان به قوت خود باقی است.

 

آشناگر خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با توجه به تشخیص خود در صورت ضرورت و نیاز، سطح حضور کارکنان خود را از میزان یک‌سوم و پنجاه‌درصد اعلام‌شده در طرح جامع هوشمند مدیریت تردد و تجمع بر اساس نوع فعالیت دستگاه مبنی بر ضروری یا کمتر ضروری، بازهم کاهش دهند.

 

استاندار سمنان با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید از یکم آذرماه سال‌جاری اظهار داشت: بر اساس این طرح از شنبه تردد خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی استان سمنان ممنوع است.

 

وی با تأکید بر اینکه این طرح در استان سمنان بومی‌سازی شده و تمام خودروها با پلاک ۸۶ و ۹۶ در شهرهای این استان مجاز به تردد هستند، تصریح کرد: افراد مهاجر یا شهروندانی که دارای خودرو با پلاک غیربومی هستند باید در طول اجرای این طرح از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند.

 

آشناگر بیان کرد: ستاد مقابله با کرونا به‌وسیله نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی استان با متخلفان برخورد خواهد کرد، افزود: جریمه رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تا یک‌میلیون تومان است.

 

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همراهی آحاد مردم برای ریشه‌کن شدن این بیماری و قطع زنجیره انتقال اضافه کرد: ارائه‌ی خدمات در دستگاه‌های خدماتی، امدادرسان و سایر دستگاه‌های ضروری به‌صورت فعال انجام خواهد شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: روند نزولی شمار مبتلایان کرونا استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند

به گزارش قدس آنلاین فوتبال ایران با یک اتفاق تاریخی روبرو شد،اتفاقی که هواداران فوتبال سال ها منتظر آن بودند اما هیچ وقت عملی نشد تا اینکه در سال ۱۴۰۳ سرخابی ها به بخش خصوصی واگذار شدند.

واگذاری سرخابی‌ها باعث خواهد شد تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین چالش نمایندگان ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود و سرخابی‌ها بتوانند پس از سال‌ها به صورت همزمان در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال باشگاهی قاره کهن شرکت کنند.

بلافاصله پس از واگذاری قطعی استقلال و پرسپولیس به هلدینگ خلیج فارس و کنسرسیوم بانکی، این روایت به گوش رسید که سازمان خصوصی سازی به نمایندگی از وزارت ورزش و وزارت اقتصاد از مالکان جدید سرخابی ها خواسته به این دلیل که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند تا پایان فصل از هرگونه تغییر مدیریت در این دو تیم خودداری کنند.

مالکان جدید پرسپولیس هم رسما اعلام کردند درویش تا پایان فصل مدیرعامل سرخپوشان باقی می‌ماند و چنین اتفاقی برای علی خطیر هم رخ می‌دهد و او هم حداقل تا پایان فصل سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال را بر عهده خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟