Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه مشهد، گفت: برخلاف برخی تیم‌ها که در تعطیلی بین دور رفت و برگشت استراحت داشتند، تیم ما تمریناتش را ادامه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشمین شافعیان، سرمربی تیم هندبال اشتادسازه درباره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان و برگزاری دور برگشت این رقابت‌ها اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما توانست در دور رفت مسابقات و در تهران نمایش خوبی داشته باشد و در گروه خود به عنوان تیم صدرنشین شناخته شود و با صدرنشینی به دور برگشت راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار نخست تیمش در تهران که مقابل سپاهان برگزار شده بود، گفت: متاسفانه ما پیش از بازی نخست دور رفت، به دلیل آسیب دیدگی بازیکن اصلی تیم را در زمان گرم کردن تیم از دست دادیم. با این حال تمام تلاش خود را کردیم که بتوانیم با قهرمانی دور رفت مسابقات را به پایان ببریم. همین اتفاق هم افتاد و تلاش ما این بود که تیم در آمادگی کامل راهی دور برگشت شود.

شافعیان در ادامه به آمادگی تیمش برای دور برگشت اشاره کرد و گفت: تیم اشتادسازه بر خلاف دیگر تیم‌ها که بعد از در دور رفت استراحت داشتند، استراحتی نداشت. من به دلیل برخی مشکلات چند روز کنار تیم نبود،  با این حال تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و با انگیزه و آمادگی کافی مسابقات دور برگشت را آغاز خواهد کرد. ما برای مسابقه فردا آماده هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ناهید رضایی، مربی تیم هندبال پرسپولیس بهبهان، پیش از آغاز  دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان در مشهد، اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر زنان در حالی در مشهد آغاز خواهد شد که دور رفت آن در تهران با بهترین کیفیت برگزار شد و تیم‌ها از شرایط میزبانی رضایت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات در تهران با مدیریت عالی و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. 

رضایی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس بهبهان گفت: تیم ما با وجود اینکه بسیار کم تجربه بود و نسبت به تیم‌های دیگر از تجربه کافی برای نبرد لیگ برتری بهره مند نبود، نتیجه خوبی گرفت. در این دوره هم به دنبال این هستیم که بتوانیم در مشهد عملکرد خوبی داشته باشیم. 

وی در پایان گفت: میزبانی مشهد از این مسابقات بسیار خوب است، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شود و امیدوارم تیم ما بتواند به خوبی نتیجه بگیرد و هندبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مثبت شدن تست کرونای 5 بازیکن در لیگ برتر هندبال بانوان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال هندبال بانوان دور برگشت لیگ برتر دور رفت تیم ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین

تیم ملی هندبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کویت و چین همگروه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، عصر امروز ساعت 16 به وقت محلی مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

13 تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در 3 گروه 3 تیمی و یک گروه 4 تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان 2025 در لهستان قرار است 26 تیر تا 6 مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابتها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن