Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:05:23 GMT

شهید فخری زاده فرزانه مجاهدهای علمی کشور بود

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۶۹۰

شهید فخری زاده فرزانه مجاهدهای علمی کشور بود

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده  عصر شنبه افزود: اقدام جنایتکارانه مزدوران پلید، بار دیگر کشورعزیزمان را از فیض وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان کشور محروم کرد.

وی ادامه داد: ترس از هیبت علمی و عظمت ایمانی جوانان و دانشمندان ایران اسلامی در اقدامات تروریستی بزدلان وابسته به استکبار جهانی بروز یافته تا با ترور علمی، لکه ننگ دیگری بر دامان مدافعان دروغین حقوق بشر باشد و خون عزیزان ما سند راستی و درستی آرمان ها و اهداف ایران اسلامی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: استحکام بنیان علمی و اقتصادی اندیشمندان کشور بارها به اثبات رسیده و همهمه‌ی خصم دون خللی در پیمودن راه پر افتخار سرافرازی ایران وارد نخواهد ساخت.

عبادی زاده تصریح کرد: جنایتکاران گمان می‌کنند با ترور و خشونت می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین اسلامی ایجاد نمایند در حالی که چراغ فروزان فرزانگی و دانش بیش از پیش از وجود آن فرهیخته و یگانه زبانه خواهد کشید و برهمگان پرتو خواهد افشاند.

وی یاد آورشد: دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند چرا که رویش گل‌های این گلستان را پایانی نیست و به فضل الهی دَه‌ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

امام جمعه بندرعباس در پیام خود همچنین نوشته « بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ، یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ  واین ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری، امام خامنه‌ای و ملّت شهید پرور ایران به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات مسئلت خواسته است.

برچسب‌ها مقام معظم رهبری محمد عبادی زاده هرمزگان محسن فخری‌زاده بندرعباس ایران پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمد عبادی زاده هرمزگان محسن فخری زاده بندرعباس ایران مقام معظم رهبری محمد عبادی زاده هرمزگان محسن فخری زاده بندرعباس ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در آیین «زنگ سپاس معلم» که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم.

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتاً به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

وی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌های انقلابی آغاز شد که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نظری خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد. همچنین مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

کد خبر 6092957

دیگر خبرها

  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟