Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:03:06 GMT

سامانه مزیت سنجی شغلی در ایلام راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۸۰۰

ایسنا/ایلام معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از راه اندازی سامانه ملی مزیت سنجی شغلی در این استان همزمان با دیگر نقاط کشور به تفکیک شهرستانهای مختلف استان خبر داد.

شبیب جعفرزاده در گفتگو با تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: در این سامانه قابلیت ها، استعدادها و مزیت های شغلی به تفکیک هر شهرستان بارگزاری شده و منبع بسیار مهمی برای فعالان کسب و کار و دستگاههای اجرایی استان به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به راه اندازی این سامانه ملی گفت: این سامانه با هدف شناسایی ظرفیت ها و مزیت های شغلی شهرستان ها در سطح استان ایلام با بهره گیری از جدیدترین روش های علمی، فهرست شغلهای گوناگون دارای مزیت در هر شهرستان براساس بوم منطقه، مشخصات آب و هوایی، توان و ظرفیت استان و شهرستان و ویژگی های اقتصادی، اجتماعی و موقعیت جغرافیایی رتبه بندی شده است.
جعفرزاده تصریح کرد:از آنجایی که در سامانه مذکور مزیت سنجی و اولویت بندی مشاغل و کسب و کارهای هر منطقه و شهرستان بر مبنای یک تحقیق همه جانبه انجام گرفته در واقع برای هر شهرستان یک شناسنامه کسب و کار تدوین شده که میتواند مرجعی مناسب برای راه اندازی کسب و کار باشد.
وی ادامه داد: هدف از راه اندازی «سامانه مزیت سنجی شغلی» ارائه نقشه راه مناسبی برای شروع یا توسعه کسب و کارهای مناسب برای علاقه مندان و کارآفرینان هر شهرستان در استان ایلام است.
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام نقش‌آفرینی در بهبود فضای کسب کار در استان، را از برنامه های این نهاد عنوان کرد و افزود: کارآفرینان، فعالان کسب‌وکار و دستگاه‌های اجرائی می‌توانند مزیت‌های شغلی شهرستان‌های استان را از طریق سامانه «مزیت سنجی شغلی» کمیته امداد به آدرس www.maziyatjob.emdad.ir  استخراج کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام مزیت سنجی شغلی استان ایلام راه اندازی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،، تشخیص زود هنگام سرطان و به حداقل رسیدن آسیب به بافت سالم، از مزیت‌های این روش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • بساط دلالی و سوداگری از طریق سامانه خودنویس جمع آوری می‌شود
  • دستیابی به دانش فنی نسل جدید دستگاه طیف سنجی لیزری
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود