Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:44:24 GMT

وداع خانواده شهید فخری زاده با پیکر مطهر او + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۸۲۹

وداع خانواده شهید فخری زاده با پیکر مطهر او + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

اعضای خانواده شهید فخری زاده ساعتی پیش با حضور در معراج شهدا برای دقایقی با پیکر مطهر شهید وداع کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع امروز، شنبه هشتم آذرماه 1399 به معراج شهدای تهران منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای خانواده او ساعتی پیش با حضور در معراج شهدا برای دقایقی با پیکر مطهر شهید فخری زاده به صورت خصوصی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برای آخرین بار وداع کردند.

پیکر مطهر دانشمند شهید هسته ای و دفاعی، محسن فخری زاده امشب در حرم رضوی طواف داده خواهد شد.

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه نیز در معراج شهدای تهران حضور پیدا کرده و ضمن زیارت پیکر مطهر شهید فخری زاده با خانواده معظم شهید نیز دیدار کرد.

هفتم آذرماه 1399 ، محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به‌دست عوامل تروریست در آبسرد تهران ترور شد و به شهادت رسید.

شهید محسن فخری زاده متولد 1336 در شهر قم بود. او استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین(ع)، دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح و دارنده لقب پدر برنامه هسته‌ای ایران در رسانه‌های غربی بود. محسن فخری‌زاده یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که نامش در فهرست 500 نفرهٔ قدرتمندترین افراد جهان در نشریه آمریکایی فارن پالیسی عنوان شده بود.

دیدار آیت الله رئیسی با پیکر شهید فخری زاده در حضور خانواده او+عکسنخستین تصویر از پیکر مطهر شهید فخری زاده در معراج شهدا

نام او در سال 2007 در لیست تحریم قرار گرفت. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این طی سخنانی از آقای فخری‌زاده نام برده است و رسانه‌های صهیونیستی نیز گفته بودند که او یکی از اهداف ترور این رژیم بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم عکس شهید شهدای ترور شهدای هسته ای شهید فخری زاده معراج شهدا فیلم عکس شهید شهدای ترور شهدای هسته ای شهید فخری زاده معراج شهدا محسن فخری زاده شهید فخری زاده پیکر مطهر شهید هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • وداع با شکوه ایلامی ها با پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی‌زاده
  • وداع با شکوه ایلامی‌ها با پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تشییع پیکر مطهر ٢ شهید گمنام در کرمان و رفسنجان/وداع با فرزندان روح الله در ديار حاج قاسم
  • آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی
  • گزارش تصویری | وداع با پیکر مطهر شهید حجت‌الله یوسفیه