Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سالمی ‌مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از توزیع ۶۵۰ تن مرغ گرم خبر داد و گفت: توزیع مرغ گرم در میادین از روزانه ۵۰ تن شروع شد و امروز ورودی میدان بهمن به ۶۵۰ تن رسید.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته روزانه ۳۰۰ تن بار را در میادین و مابقی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب عرضه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی قیمت مصوب مرغ در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود، درحالیکه طی روز‌های قبل ۲ نوع نرخ در مرغ گرم داشتیم به طوریکه تولیدکنندگانی که ۱۰۰ درصد نهاده دریافت کردند با نرخ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغدارانی که ۵۳ درصد نهاده هایشان را با نرخ مصوب دریافت کردند، مرغ تولیدی را با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز علاوه بر توزیع روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم، ۳۰۰ تن مرغ منجمد با نرخ ۱۵ هزار تومان عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ گرم و منجمد نداریم، بیان کرد: توزیع مرغ تا تعادل قیمت و رسیدن بازار به نرخ مصوب ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه در برخی میادین خبری از صف خرید مرغ نیست، گفت: بنابر بازدید‌های صورت گرفته در میدان جلال و صادقیه صف دریافت مرغ نداشتیم و علت اصلی تشکیل صف مراجعه افراد به میادین میوه و تره بار در هنگام صبح است که زمینه را برای ازدحام صف بوجود می‌آورد، درحالیکه با مدیریت خبری از صف نیست.

سالمی در پایان در توصیه‌ای به افراد بیان کرد: با توجه به آنکه مرغ به میزان کافی وجود دارد و عرضه بتدریج افزایش می‌یابد، به افراد توصیه می‌شود که از خرید‌های هیجانی خودداری کنند چرا که ازدحام و هجوم برای خرید منجر به نوسانات قیمت در بازار شد که هم اکنون با افزایش عرضه و مراکز مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ منجمد توزیع مرغ مرغ گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید