Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@23:44:09 GMT

خبر مشروح ۲۰ شنبه، ۸ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۲۱۱

‍‍‍‍‍‍

فرمان رهبر انقلاب مبنی بر مجازات قطعی عاملان و آمران جنایت ترور دکترفخری زاده را در بخش خبر مشروح ۲۰ ببینید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رهبر معظم انقلاب در پیامی، با تبریک و تسلیت شهادت و فقدان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی، آقای محسن فخری‌زاده، مقام والای شهادت را پاداش الهی این عنصر علمی کم‌نظیر دانستند که جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: همه‌ دست اندرکاران، باید دو موضوع مهم را به جِدّ در دستور کار قرار دهند؛ نخست، پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر، پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت.

پیام همسر سرافراز دانشمند شهید بر ادامه راه آن شهید، بازتاب شهادت دکترفخری زاده در رسانه‌ها و سازمان ملل، محدودیت‌های کرونایی، به روز هشتم رسید و جلسه ویژه کمیسیون کشاورزی مجلس برای رصد بازار مرغ از دیگر خبر‌های این بخش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برچسب ها: مشروح خبر ، مشروح 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر مشروح 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: عین‌اللهی: درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229909 برچسب‌ها جانبازان

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در دیلم و تنگستان برای ساخت مسکن ویلایی
  • خبر خوش قاضی‌زاده برای واردات تجهیزات پزشکی و داروهای جانبازان
  • روایت پری خانه ما از راز مادران چند شهید
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • شهادت نوزاد نجات یافته از شکم مادر شهید + فیلم
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه