Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش طی تماسی تلفنی با خواهر شهید فخری زاده که از جامعه فرهنگیان کشور هستند، اظهار کرد: معلمان با پرورش استعداد‌های آینده سازان ایران، موجب سر افکندگی و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهند شد.

خبرگزاری میزان-طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش طی تماس و گفتگوی تلفنی با خواهر فرهنگی شهید فخری زاده که از فرهنگیان و مدیران سابق ناحیه ۳آموزش و پرورش شهر قم بودند، مراتب تسلیت، همدردی و تاسف شدید خود و فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور را از فقدان جانکاه و ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته و برادر ایشان شهید محسن فخری زاده را ابراز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش در این گفتگو تاکید کرد: عزم و اراده جوانان و نوجوانان کشورمان در ادامه راه شهید فخری زاده عزیز استوارتر شده است و جامعه فرهنگیان کشور با پرورش استعداد‌های ناب آینده سازان میهنمان، منتقم خون ایشان خواهند بود و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب را هر چه بیشتر شاهد خواهیم بود.

خانم فخری زاده خواهر فرهنگی این شهید بزرگوار نیز در این گفتگو ضمن تشکر از این ابراز همدردی برای دست اندرکاران تعلیم و تربیت کشورمان آرزوی توفیق نمود و بر تلاش جامعه علمی و آموزشی کشور در ادامه راه شهید فخری زاده تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: راه اندازی ۴ کانال آموزش سلامت، ایمنی، محیط زیست و کنترل چاقی در شبکه شاد

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر آموزش و پرورش شهید فخری زاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش شهید فخری زاده وزیر آموزش و پرورش شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: هویت‌سازی یکی از موضوعات مهم آموزش و پرورش برای آینده دانش آموزان است، علمی که نشأت گرفته از اعتقادات اسلامی و دینی باشد موجب نجات بشریت و برعکس آن موجب هلاکت بشریت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی مطهری امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: کار در آموزش و پرورش و شغل معلمی در نوع خود یک ایثار است، معلمان ایثارگر، جانباز و آزاده ارزش مضاعفی در نظام تعلیم و تربیت دارند.

وی افزود: دانش‌آموزان وقتی از نظام آموزشی کشور فارغ می‌شوند باید ضمن آموختن علم و دانش و افزایش اطلاعات، توانمندی و مهارت‌های لازم برای زندگی به‌عنوان یک شهروند و قدرت تعقل و تصمیم‌گیری را داشته و عامل بر دانسته‌های خود باشند؛ این ٣ مهم از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش در قبال دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: آموزش و پرورش تربیت‌دهنده و تربیت‌کننده نیروی انسانی است، این جایگاه وابسته به نیروی انسانی خلاق، متعهد، متبحر و دارای شایستگی‌های اجتماعی است.

مطهری ادامه داد: بالندگی آموزش و پرورش در نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است، حفظ پویایی این نعمت بزرگ باید مورد هدف باشد؛ پاسداشت جایگاه معلم در جامعه، رسانه‌ها، در بین مسؤلان و آحاد جامعه یک لازمه عمومی بوده و باید این مهم را از عمق وجود باور کرده و مجاهدان و ایثارگران این عرصه را به صورت مضاعف پاس بداریم.

وی تصریح کرد: تحقق حفظ این جایگاه دو پیامد و حسن بسیار مهم دارد، رغبت برای تلاش و ایثارگری بیشتر و رقابت برای انتخاب شغل معلمی افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه بهترین‌های جامعه معلم خواهند شد.

مطهری عنوان کرد: هویت‌سازی یکی از موضوعات مهم آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است، علمی که نشأت گرفته از اعتقادات اسلامی و دینی باشد موجب نجات بشریت و برعکس آن موجب هلاکت بشریت است، نظام تعلیم و تربیت این موضوع را به خوبی هویت‌سازی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: صدور دیپلم افتخار ایثار و شهادت برای فرهنگیان ایثارگر و فرزندان شهدا، اجرا طرح راهبری آموزشی، افزایش ٢٠٥ درصدی اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور، ٤٣٢ مورد دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، ٢٣١ مورد تجلیل از ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا در همه مناطق و شهرستان‌ها و پیگیری تبدیل وضعیت و استخدام ایثارگران طبق سهمیه اعلامی از سوی وزارتخانه از جمله فعالیت‌های آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مجموعه اداره شاهد در طی سال گذشته بوده است.

کد خبر 751188

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند