Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هو شی جین» سردبیر روزنامه «گلوبال تایمز» چین در مقاله ای با اشاره به ترور «محسن فخری زاده» و سکوت کشورهای غربی درباره این اقدام وحشیانه و شرم آور نوشت: تصور کنید اگر یک دانشمند برجسته در آمریکا و یا انگلیس ترور شده بود، چه سونامی محکومیتی علیه این اقدام در غرب به راه می افتاد؟!

به گزارش برنا، «هو شی جین» در این مقاله که روز شنبه منتشر شد نوشت: ایران هشدار داده است که «ترور دانشمندان هسته ای اش» را به سختی تلافی خواهد کرد؛ آیا جعبه «پاندورا» باز خواهد شد؟

او آورده است: چگونه ممکن است چنین اصول متعارفی در این جهان وجود داشته باشد؟ قدرت، حلقه نجات و شاهراه حفاظت از امنیت و عزت ملی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سردبیر گلوبال تایمز در ادامه گزارش آورده است: آمریکا سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در ژانویه سال جاری میلادی ترور کرد حالا هم آقای فخری زاده ترور شده است!

«هو شی جین» نوشته است: ایران بر این باور است که اسرائیل مسئول انجام این ترور است، در اینجا این سؤال مطرح می شود که آیا جعبه پاندورا (به روایت افسانه های یونانی، جعبه ای با محتوای تمامی بلاها و شوربختی های ناشناخته بشریت) دوباره باز شده است؟!

سردبیر گلوبال تایمز با طرح این سئوال که آیا آیا جهان بار دیگر به دوره استفاده از تروریسم برای رسیدن به منافع مهم ملی اش باز خواهد گشت؟ نوشت: باید گفت که چنین بازگشتی نفرت انگیز است و به نفع هیچ کسی نخواهد بود و هیچ کس در آن پیروز نخواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلوبال تایمز گلوبال تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اولین فرستنده عمومی رادیویی ایران در ساختمان قصر افتتاح شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود؛ رادیو تهران نامیده می‌شد.
امواج رادیویی به وسیله فردی به نام «هنریچ هرتز» کشف شد.
 وی قبلاً نیز امواج الکترومگنتیک را کشف کرده بود.
کشف امواج رادیویی به پیش از سال ۱۸۹۰ بازمی گردد.

نخستین بار نیز در همان زمان کلمه رادیو انتخاب شد.

نخستین کنداکتور رادیو به وسیله شخصی فرانسوی به نام «ادوارد برانلی» ساخته شد.
 تا پیش از آن، همه انواع ارتباطات بدون سیم بودند؛ ولی در آخر رادیو به همه جهان منتقل شد.

رادیو ایلام در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در استان آغاز کرد و به جایگاه ویژه‌ای در بین مردم رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • تبدیل جعبه کفش به کیف دستی (فیلم)
  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • سردبیر الاخبار: پاسخ تنبیهی ایران بخشی از نبرد جاری علیه صهیونیست‌ها بود
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی