Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@18:39:46 GMT

بازگشت مایک تایسون به رینگ + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۸۶۱۴

‍‍‍‍‍‍

مبارزه بوکس مایک تایسون ۵۴ ساله، قهرمان اسبق جهان و روی جونز جونیور ۵۱ ساله، نایب قهرمان المپیک ۱۹۸۸ سئول از ساعت ۵:۳۰ بامداد فردا (یکشنبه) در سالن استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس، بدون حضور تماشاگر و با قوانین خاص آغاز می‌شود.

این مبارزه در ۸ راند ۲ دقیقه‌ای انجام خواهد شد. ایده برگزاری «لیگ اسطوره‌ها» با قصد بازگرداندن قهرمانان و اسطوره‌های پیشین ورزش جهان به میدان مسابقه، متعلق به شرکت «جان میشر پروداکشن» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت ۱۵ بار برنده جایزه «امی» شده است.

رقابت تایسون و جونز جونیور توسط کمیسیون ایالتی ورزشکاران کالیفرنیا تحریم شده و به همین خاطر، یک بازی نمایشی به حساب می‌آید که برنده‌ای نخواهد داشت و امتیازی برای آن در نظر گرفته نشده است. حتی اگر این مبارزه با ناک اوت هم به پایان برسد، برنده‌ای برای آن معرفی نخواهد شد. امتیازت این بازی توسط کریستی مارتین، وینی پازینا و چاد داوسون، قهرمانان پیشین بوکس و از طریق مشاهده تلویزیونی داده می‌شوند.

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، وظیفه آزمایش تایسون و جونز جونیور را بر عهده خواهد داشت که شامل مواد مخدر و به ویژه ماری‌جوانا نیست. تایسون مزرعه ماریجوانا دارد و از این ماده مخدر استعمال می‌کند.

درآمد هر بوکسور از این مبارزه ۱۰ میلیون دلار خواهد بود که با توجه به میزان بازدید کنندگان تا ۲۰ میلیون دلار هم افزایش خواهد داشت.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مایک تایسون بوکسور مایک تایسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جونیور در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را خواهند داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران  امروز(پنجشنبه - 6 اردیبهشت ماه) در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود، در دیگر بازی امروز و در رده سنی کمتر از 13 سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر‌بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی 19 سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از 11، 13، 15، 17و 19 سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

شب گذشته(چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) نیز ملی‌پوشان کشورمان میهمان سفیر ایران در قطر بودند.

شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • اسکواش قطر جونیور؛‌ شانس کسب ۴ مدال برای نمایندگان ایران
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور