Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اعتراضات مکرر تیم‌ها به عملکرد داور‌ها باز هم شاهد رخ دادن اشتباهات و ایجاد حاشیه از سوی داوران هستیم.

خبرگزاری میزان - هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران هم با برگزاری تمام دیدار‌ها به پایان رسید. با این حال، یک مسئله همچنان لاینحل باقی مانده و هر هفته باعث ایجاد حواشی در قبل، بعد و حتی در جریان مسابقات می‌شود و آن هم اشتباهات مکرر داوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های مختلفی از زمان آغاز فصل بیستم لیگ برتر به خاطر اشتباهات سهوی داوران ضرر کرده‌اند و امتیازات زیادی را از دست داده‌اند. همین موضوع باعث شده تا بازیکنان، مربیان و مدیران تیم‌های مختلف مدام در مصاحبه‌های خود از این مسئله شکایت کرده و اعتراض خود را اعلام کنند. اعتراضات و حواشی که مشخص نیست چه زمانی بالاخره به پایان می‌رسد.

با این حال یک سوال مهم در این بین وجود دارد که هنوز بدون جواب مانده است. آن هم این است که بالاخره چه زمانی قرار است اشتباهات داوری در فوتبال ایران به حداقل برسد تا از بروز چنین مشکلات و حواشی جلوگیری شود؟ سوال مهم‌تر این است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان متولی این امر، چه اقدامی در جهت بهبود این مسئله انجام داده است؟

به نظر می‌رسد بهتر است کمیته داوران که ریاست آن را فریدون اصفهانیان برعهده دارد به صورت فشرده کلاس‌های داوری و تمرینات سخت‌تری برای داوران لیگ برتر برگزار کنند تا حداقل در هفته‌های آتی مسابقات، شاهد این حجم از اشتباهات و حواشی در فوتبال نباشیم و تیم‌ها به جای اینکه روی عملکرد داوری تمرکز کنند و نتایج‌شان را گردن آنها بیندازند، روی کار‌های فنی تمرکز داشته باشند و هر تیمی در زمین به حق واقعی خود دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: الهویی: خوشحال می شویم که اشتباهات داوری به حداقل برسد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال کمیته داوران فدراسیون فوتبال فریدون اصفهانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال کمیته داوران فدراسیون فوتبال فریدون اصفهانیان لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • سوت سرنوشت