Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، داروخانه شبانه شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر شهرستان گرگان با بیش از چند دهه قدمت طولانی در این شهرستان سال‌ها است به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است.

این داروخانه در طول این سال‌ها محل ارائه خدمات دارویی بسیار موثر برای مردم شهرستان گرگان و حتی استان گلستان است به گونه‌ای که بسیاری از بیماران پس از ناامیدی از تهیه برخی داروها از داروخانه‌های سطح استان در نهایت به این داروخانه شبانه‌روزی مراجعه می‌کنند که خوشبختانه در طول این چند دهه توانسته خدمات شایسته‌ای را به بیماران ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اطلاعات موثق تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان، تصمیم مدیران در جمعیت هلال احمر استان گلستان بر این بوده است که از ابتدای ماه آینده این داروخانه فعالیتش از شبانه‌روزی به داروخانه روزانه تبدیل شود.

این اقدام بدون شک در شرایط کنونی که تمامی مراکز درمانی و خدماتی در حال افزایش خدمات به شهروندان هستند نه تنها باعث ایجاد نارضایتی مردمی خواهد شد بلکه اقدامی غیرکارشناسی، خلاف نگرش ارائه خدمات جهادی و موثر برای مردم است.

در شرایطی که جمعیت هلال احمر به ارائه خدمات شبانه‌روزی معروف بوده و رسالت این نهاد نیز بر ارائه خدمات موثر و شبانه‌روزی است، کاهش ساعات فعالیت این داروخانه که مایه دلگرمی بسیاری از مردم جامعه است از شبانه‌روزی به روزانه چه توجیه مدیریتی و دلیل کارشناسی دارد.

با کاهش زمان فعالیت این داروخانه بدون تردید علاوه بر کاهش ساعات خدمات‌رسانی به مردمی که سال‌ها است دل به فعالیت شبانه‌روزی این داروخانه بسته‌اند و در هر ساعت و هر لحظه در نخستین تصمیم برای تهیه دارو به این مکان مراجعه می‌کنند، باید شاهد تعدیل نیروی جوان و رخنه باندهای مافیایی دارو و دلالان دارو در این ماجرا باشیم.

قطعا با کاهش زمان از شبانه‌روزی به روزانه مدتی بعد این داروخانه از حالت تولی‌گری هلال احمر به مدیریت بخش خصوصی تبدیل شده و بی‌تردید آینده خوبی در انتظار این داروخانه نخواهد بود و از سوی دیگر یک نکته منفی عملکرد برای مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان و معاون درمان این جمعیت خواهد بود.

خوشبختانه در پی درج این خبر در یکی از کانال‌های تلگرامی استان، استاندار گلستان با ورود به موقع و تماس با مدیرعامل هلال احمر استان تاکید کرد که داروخانه هلال احمر گرگان باید به فعالیت شبانه‌روزی خود ادامه دهد.

تحریریه خبرگزاری فارس در گلستان به زودی ضمن بررسی دلایل پیدا و پنهان این تصمیم عجیب، به صورت جد پیگیر مسائل و شبهاتی که در خصوص افتتاح مرکز طب تسکینی و پیشگیری سرطان شهرستان ترکمن که پیش از این وعده داده شده که در هفته دولت گذشته فاز نخست آن به بهره‌برداری می‌رسد و حواشی و اخباری که در خصوص تغییر برخی معاونت‌ها و بکارگیری افرادی که به جریان خاصی مرتبط هستند و تلاش دارند فعالیت این نهاد مردمی را به سمت و سوی امیال خاص هدایت کنند، خواهد بود.

مردم استان گلستان انتظار دارند با درایت و هوشیاری استاندار گلستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و ورود جدی به موضوعات مربوط به این نهاد و ارائه تصمیمات مقتضی، مردم را در شرایط سخت یاری رساندند.

انتظار می‌رود مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و معاون درمان توجیه قانع‌کننده‌ای برای اتخاذ این تصمیمات داشته باشد.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان گلستان گرگان دارو داروخانه هلال احمر شبانه روزی روزانه هلال احمر استان جمعیت هلال احمر استان گلستان ارائه خدمات شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.

بیشتر بخوانید: قتل ۲ برادر در نمایشگاه ماشین با وینچستر

با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است. چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنای ۴ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد.

مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود. به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگ‌های جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلیومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ساله پیدا نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229279 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • فعالیت شبانه‌روزی ۱۷۰۰ نیروی خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان