Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، یک فعال سیاسی با بیان اینکه دولت ایران یک دولت تروریست نیست، گفت: ما نباید در دامی که صهیونیست ها گذاشته اند، گرفتار شویم.

حسین مرعشی با اشاره به ترور شهید فخری زاده، اظهار کرد: من این حادثه ناگوار و دردناک را به خانواده آن شهید و همکاران وی و فرهیختگان کشور تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم جبران ضعف سیستم اطلاعاتی و رفع خلأ های امنیتی برای مقابله با نفوذ دشمن در کشور، افزود: ما مثل دولت هایی نیستیم که اساس آنها بر ترور است. ما یک دولت تروریست نیستیم و باید براساس صبر، حوصله، بدون عجله و با سنجش شرایط کشور و براساس منافع ملی خود و به دور از احساسات اقدام کنیم.

سخنگوی حزب کارگزاران ادامه داد: ما باید کاملا متوجه عصبانیت و ناراحتی صهیونیست ها باشیم. شرایط منطقه ای در حال تغییر است که خوشایند رژیم صهیونیستی نیست. ما نباید در دامی که صهیونیست ها گذاشته اند، گرفتار شویم.

اخبار مرتبط روزنامه جوان: فخری‌زاده در لیست ترور موساد بود/ بار دیگر حفره‌های اطلاعاتی و امنیتی نمایان شد روایت یک مستندساز از ترور شهید فخری ‌زاده و محافظی که به شهادت رسید سوریه، بلژیک، قطر، کوبا و حماس ترور شهید فخری زاده را محکوم کردند افزایش سطح آماده‌باش صهیونیست ها و آمریکایی ها در پی ترور شهید فخری‌زاده درخواست قالیباف در خصوص حادثه ترور شهید فخری زاده انتقاد الیاس نادران از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور در پی ترور شهید فخری زاده پاسخ عجیب صداوسیما به ارسال بیانیه سپاه در خصوص حمله به عین الاسد!/ چرا واکنش رسانه ملی به ترور شهید فخری زاده این گونه بود؟ انتقاد ظریف از سکوت اروپایی ها در قبال تروریسم علیه ایران: شرم‌آور است! عوامل ترور شهید فخری‌ زاده و حادثه نطنز یکی است؟/ پاسخ سخنگوی سازمان انرژی اتمی اتحادیه اروپا: ترور فخری‌زاده اقدامی جنایتکارانه است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: ترور دانشمندان، نشان از استیصال مستکبرین و صهیونیسم بین الملل از رشد فزاینده علمی کشور است واکنش سردار کوثری به ترور شهید فخری زاده: نمی توانیم بگوییم «ضربه سخت» در مدت زمان کوتاهی انجام می شود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 حزب کارگزاران رژیم صهیونیستی اسرائیل ترور دانشمندان هسته ای ترور دانشمندان هسته ای ایران ترور دانشمندان هسته ای ایران ترور دانشمندان هسته ای ترور محسن فخری زاده ترور دانشمند ترور دانشمند ایرانی ترور دانشمند هسته ای ایران ترور دانشمند ایران ترور دانشمند هسته ای ترور شهید فخری زاده سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 ترور شهید فخری زاده صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی

در این ویدئو صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی را ببینید.

کد خبر 747330

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • امیرعبداللهیان: برخورد نیروهای امنیتی آمریکا با دانشجویان معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها نگران کننده است
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • المنار: موج استعفای مقامات صهیونیست در راه است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب