Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اژدری با اشاره به موجی که این روزها در خصوص تاریخ تولد لاکچری ۹۹/۹/۹ ایجاد شده گفت: ما از این تاریخ برای جریان سازی دیگری استفاده کردیم.

حجت الاسلام مصطفی اژدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به موجی که این روزها در خصوص تاریخ تولد لاکچری 99/9/9 ایجاد شده گفت: ما از این تاریخ برای جریان سازی دیگری استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


 

مسئول قرارگاه تحول اجتماعی مسجد محور اداره کل تبلیغات استان کرمان (بنیاد هدایت) افزود: در این راستا یک عملیات فرهنگی در محورهای 9 گانه پیشنهاد شد تا هر کدام از مساجد براساس ظرفیت محله و مسجد خود در برخی محور ها فعالیت داشته باشند.
 


 

وی ترغیب و تشویق خانواده نوزادانی که در تاریخ 99/9/9 به دنیا آمده اند به نامگذاری اسم و القاب امام جواد علیه السلام با طراحی و نصب پوستر با محتوای انگیزشی در جلوی درب زایشگاه و رایزنی با ثبت احوال و مردم جهت ترغیب به این نام و نیز رایزنی با ثبت احوال جهت رایگان کردن هزینه (درصورت داشتن هزینه) و تسهیل در روند اخذ شناسنامه را از جمله این پیشنهادات عنوان کرد.

 


حجت الاسلام اژدری ادامه داد: مسابقه حفظ ۹ سوره کوتاه جزء 30 برای سنین ۴ تا ۷ سال در هر مسجد و اعلام برنده مسابقه در رسانه های محلی، پویش قرائت زیارت امام جواد علیه السلام در منازل در تاریخ راس ساعت 9 شب 99/9/9 از دیگر مواردی است که در این بسته پیشنهادی به مساجد ارائه شده است.

 



وی اهدای بسته غذایی و کمک های مومنانه به خانواده 9 نفر از افراد آسیب دیده اجتماعی، اهدا چادر به 9 دختر تازه مکلف شده، اهدای 9 عدد تبلت به 9 دانش آموز بی بضاعت با کمک خیرین را هم مورد اشاره قرار داد.
 

 

 


حجت الاسلام اژدری بیان کرد: تجلیل از 9 نفر مبلغ برتر و فعال توسط اداره تبلیغات اسلامی، معرفی 9 معتاد به کمپ ترک اعتیاد و پرداخت هزینه توسط خیرین این حوزه جهت رهایی از بند اعتیاد در صورت امکان و ایجاد کمپین یا گروه جهت 9 ختم (یا 99 ختم بسته به ظرفیت شهرستان و مدیریت کمپین) و ختم قرآن کریم در گروههای مساجد در تاریخ 99/9/9 و هدیه به امام جواد علیه السلام جهت ریشه کن شدن ویروس کرونا نیز پیشنهاد شد.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: جریان سازی مذهبی ۹۹ ۹ ۹ تاریخ لاکچری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان