Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:39:05 GMT

رزمی‌کاران قم صاحب‌خانه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۵۰۸

رزمی‌کاران قم صاحب‌خانه می‌شوند

علی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در سال‌های اخیر لطف و نگاه مثبت اداره کل ورزش و جوانان استان قم به هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی همواره برقرار بوده و در حمایت دیگری از این اداره کل به زودی نخستین سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی در قم فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: بعد از مصوبه هیات رئیسه مبنی بر پیگیری و ایجاد خانه ورزش‌های رزمی در استان قم، رایزنی با اداره کل ورزش و جوانان انجام گرفت و پس از موافقت رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و روح‌الله رمضانی حسین رضایی معاونین این اداره کل، با تبدیل سالن زیتون به خانه اختصاصی رزمی موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی اضافه کرد: امیدوارم با همت همکاران عزیزم در هیات، استمرار حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی که بی‌شک نقش پر رنگی در تحقق این مهم دارند،  پس از تجهیز و آماده سازی سالن بتوانیم فضایی بسیار مناسب برای رشته‌های مختلف هیات رزمی فراهم کنیم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم خاطرنشان کرد: البته نیاز به منابع مالی زیادی داریم و در این زمینه به دنبال حمایت اسپانسرها و همچنین خیّرین عزیز ورزش‌یار نیز هستیم، این را هم باید بگویم که از امروز باید تمام تمرکز خود را بر موضوع تجهیز این سالن قرار بدهیم که کار سخت و بزرگی است و تا کنون در ورزش‌ رزمی قم سابقه نداشته است.

وی در ادامه به بازدید دوره‌ای این هیأت از باشگاه‌های رزمی قم و سرکشی به باشگاه ورزشی امیر اشاره و عنوان کرد: در این بازدید که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت انجام شد، هدف ما قدردانی از زحمات  مسئول سبک در راستای توسعه ورزش‌های رزمی بود، ضمنا از چند هنرجوی این سبک نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: قم ورزش جوانان ورزش های رزمی کل ورزش و جوانان ورزش های رزمی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد