Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:52:39 GMT

شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی تبیین شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۶۷۶

شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه شنبه در نشست با کارشناسان حوزه رسانه که به منظور ترسیم و تبیین سیاست های اجرایی عملیات فرهنگی اجتماعی سردار سلیمانی برگزار شد، اظهارکرد: این عملیات با ضرورت استمرار مواسات و همدلی، مقابله با شیوع ویروس کرونا و نشر مولفه های مکتب سردار سلیمانی با محوریت لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه در خصوص محور عملیات افزود: ایجاد جریان استغفار، دعا و توسل جمعی، جریان آموزش همگانی، همدلی (انفاق و مواسات و کمک مومنانه)، مدافعان سلامت، پویش به یاد حاج‌قاسم، اشتغال، روایت جهاد از محورهای عملیات فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: به منظور عملیاتی ساختن این محورها، تاکنون هشت کارگروه در قامت کمیته های مردم پایه با راهبری امامان محله راه اندازی شده و این کارگروه ها به تناسبت نیاز قابل افزایش خواهند بود.

دیلمی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی رسانه انقلابی در بزنگاه های صیانت از ارزش ها و مدیریت بحران ها گفت: رسانه در تراز گفتمان انقلاب اسلامی باید ضمن رصد تحرکات دشمن و با لحظه شناسی، تبیین و تحلیل درستی از آن داشته باشد و برای تقویت و تعالی فضای گفتمانی جامعه و به تصویر کشیدن ظرفیت های نظام، مطالبه گری و روشنگری هوشمندانه منتج به وحدت و همدلی و بصیرت افزایی را به منصه ظهور برساند.

وی با اشاره به جریان نفوذ و جنگ رسانه ای تمام عیار دشمن گفت: هدف دشمن، ناامیدی و ایجاد شکاف در جامعه با هدف قرار دادن بحث معیشت و اقتصاد و مباحث فرهنگی و عقیدتی است و امروز رسانه باید متن گفتمان جامعه را بر محوریت تقویت فرهنگ ایثار و گذشت، وحدت و همدلی و تعمق بخشی به گفتمان شهدا و امامین انقلاب اسلامی در صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی و تبیین شاخص های ماندگار مکتب شهید سلیمانی جهت دهی کند.

دیلمی بیان کرد: توجه به دستورالعمل های بهداشتی، رفع مشکلات معیشتی و همچنین تقویت مولفه های معنوی همچون دعا، توسل و استغفار، استغاثه عمومی، تمرکز بر امیدبخشی به آحاد جامعه، ترویج همدلی و خدمت رسانی، حفظ و تقویت وحدت و همبستگی ملی، آموزش همگانی، نهضت اشتغال آفرینی در منازل با توجه به این شرایط سخت کرونایی از مقوله هایی است که باید در کانون گفتمانی خانواده ها قرار گیرد.

کد خبر 5081473

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف هفته بسیج آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند

فرماندار سنندج گفت: معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین نمادین بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری در شهر سنندج اظهار کرد: شهید مطهری یک معلم مخاطب‌شناس به تمام معنا بود و آثار این شهید فرزانه پس از سه دهه برای مخاطبان کاربردی است.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

عسکری گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

کد خبر 751378

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی