Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:32:46 GMT

آمریکا مادر تروریسم و عامل اصلی ایجاد آن است

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۷۶۲

آمریکا مادر تروریسم و عامل اصلی ایجاد آن است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن بیان کرد که آمریکا مادر تروریسم است.

وی افزود: آمریکا مادر تروریسم و عامل به وجود آورنده آن است.

الشامی ادامه داد: آمریکا جنگ علیه یمن را از واشنگتن به راه انداخت و با حمایت تسلیحاتی از عربستان موجب کشتار یمنی‌ها می‌شود و از عناصر داعش و القاعده حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کشوری که عراق را گرفت، عراقی‌ها را قتل‌ عام و عناصر تکفیری را در آن مستقر کرد، همین آمریکا است.

الشامی ادامه داد: آمریکا همچنین حامی تمام قد رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم علیه فلسطینی ها محسوب می شود. تاریخ آمریکا مالامال از جنگ و اسم آن به خون ملت‌های مختلف آلوده است.

وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن از تمام آزادگان جهان خواست که با ایجاد یک کمپین بزرگ در توئیتر جنایت‌های تروریستی آمریکا در سراسر جهان را برملا سازند.

کد خبر 5083054 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: ضیف الله الشامی ایالات متحده امریکا یمن رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایالات متحده امریکا ایران عراق جو بایدن عربستان سعودی فلسطین ترور دانشمندان هسته ای سوریه دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در گزارش منتشر شده از سوی نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: معترضان و نیروهای پلیس در حیفا با یکدیگر درگیر شدند. این افراد خواهان دستیابی به توافق آتش بس با نیروهای فلسطینی هستند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: درگیری‌هایی میان نیروهای پلیس و معترضان در تل آویو رخ داده است.

پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مسئولان گزارش داده بود: پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس در خصوص آتش بس تغییرات اندکی نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی تل آویو و واشنگتن دارد.

این روزنامه ادامه داد: پاسخ حماس جدی بود و اینک توپ در زمین اسرائیل است. تل آویو باید تصمیم بگیرد وارد این توافقنامه خواهد شد یا خیر.

شب گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجی گران مصری و قطری ارائه شده موافقت کرده است.

کد خبر 6098942

دیگر خبرها

  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • آمریکا یک محموله مهمات به اراضی اشغالی را تعلیق کرد
  • وعده صادق، عبور از بازدارندگی خودساخته رژیم صهیونیستی بود
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • رشید:۲۴۰جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم