Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@11:19:57 GMT

۴۹ میلی متر بارش در آببر ثبت شد/تداوم بارش ها

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۹۸۵۳

۴۹ میلی متر بارش در آببر ثبت شد/تداوم بارش ها

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به میزان بارش‌ها در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از اول مهرماه سالجاری تا هفتم آذرماه بیش از ۵۱ میلی متر بارش دراستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دارد.

وی اظهار کرد: طی دو روز گذشته شهر آببر با ۴۹ میلی متر بارش و شهر زنجان با ۳۲ میلی متر بیشترین بارش دراستان را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آورشد: از بعد از ظهر امروز هم سامانه بارشی جدید وارد استان شده و تا روز دوشنبه فعال خواهد بود.

رحمان نیا تاکید کرد: بارش‌ها دراستان با باران و برف همراه خواهد بود و کولاک در استان حاکم می‌شود.

وی به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و یاد آورشد: دمای هوای استان روز یکشنبه چند درجه افزایش می‌یابد ولی روز دوشنبه در صبحگاه شاهد یخبندان خواهیم بود و هوا سرد می‌شود.

کد خبر 5082985

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف هواشناسی زنجان ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی شیوع کرونا کرمانشاه بارش برف هفته بسیج آمار کرونا گرگان کمک مومنانه بارش باران بوشهر عکس استانها استان زنجان میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های شهربابک با ۱۵.۱ میلی‌متر و سیرجان با ۱۳.۱ میلی‌متر ثبت شده است و پس از آن بافت با ۷.۳ میلی‌متر، زرند با ۶.۶ میلی‌متر، رفسنجان با ۳.۹ میلی‌متر، لاله‌زار با ۲.۵ میلی‌متر و انار با ۱.۸ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته‌اند.

طبق این اطلاعیه ناپایداری‌های جوی تا فردا در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد ادامه دارد و بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است و از روز یکشنبه جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 749997

دیگر خبرها

  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • جدول میزان بارش‌های فارس تا ساعت ۶:۳۰ امروز
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • ثبت بارندگی در ۱۱ نقطه خوزستان
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد