Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:24:43 GMT

پدر شهید حجت‌الله درخش به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۲۱۶

پدر شهید حجت‌الله درخش به فرزند شهیدش پیوست

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مرحوم حاج نعمت الله درخش پدر شهید والامقام حجت الله درخش از شهدای شهدای شهرستان کهگیلویه بعلت بیماری و کهولت سن در سن ۱۰۷ سالگی دارفانی را ودا گفتو به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا شهید حجت الله درخش متولد ۱۳۴۱ در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران استان کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد شهید کهگیلویه، با صدور پیامی آسمانی شدن پدر شهیدحجت‌الله درخش را تسلیت گفت.

عادل شریعت‌پور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی درگذشت پدر شهید والامقام "حجت‌الله درخش" را تسلیت گفت.

بسمه‌تعالی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

خانواده محترم شهید والامقام حجت اله درخش
خبر درگذشت مرحوم «حاج نعمت اله درخش» پدر بزرگوار شهید والامقام (حجت اله درخش ) از نمونه های صبر و ایثار موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به جامعه ایثارگران، عموم مردم شهید پرور شهرستان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علوّ درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبائی برای بازماندگان مسئلت می نمایم. خداوند رحمان، پاداش خوبی‌ها و صبر و بردباری پدر شهیدان حماسه‌ آفرین دوران دفاع مقدس را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه شهيد پدران شهيد شهید والامقام پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) متولد روستای خواجه گیر شهرستان دیلم و از نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در هوابرد شیراز بود که در ماه سال ۱۳۶۳ در منطقه شرق دجله به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان این‌که پیکر مطهر این شهید والامقام در سال ۱۳۸۸ تفحص و به عنوان شهید جاوید‌الاثر و گمنام در نجف آباد اصفهان به خاک سپرده شده، افزود: در جریان شناسایی شهدا در آذر سال ۱۴۰۰، این شهید والامقام تعیین هویت شد و خانواده این شهید به دلیل همجواری با مزار شهید محسن حُجَجی، رضایت خود را مبنی بر باقی ماندن مزار در نجف آباد اعلام کردند.

نعمت‌الله غلامپور افزود: اکنون خانواده شهید مرتضی غلامی دشتی نظری تصمیم گرفتند پیکر این شهید در زادگاهش در گناوه و در کنار همرزمانش در گلزار شهدای این شهر به‌خاک سپرده شود.

دیگر خبرها

  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر شهید غلامعلی عشیری در دزفول تشییع و به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود