Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@21:32:51 GMT

اتفاقی تلخ در لیگ برتر ایران!

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۳۳۸

اتفاقی تلخ در لیگ برتر ایران!

هفته سوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که متاسفانه هیچ یک از ۱۶ تیم حاضر در این رقابت‌ها نتوانستند از مرز یک گل زده عبور کند، اتفاقی تلخ که نشان می‌دهد تیم‌های لیگ برتری ما به عنوان بالاترین نمایندگان فوتبال کشور تا چه اندازه برای زدن گل ضعیف و ناتوان هستند...

پرگل‌ترین بازی هفته

شاید بسیار عجیب باشد، اما متاسفانه پرگل‌ترین بازی هفته تنها ۲ گل در دل خود داشت که از قضا در ۳ بازی هفته رقم خورد، ۳ دیداری که همگی آن‌ها با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی‌ها عبارتند از:
گل گهر سیرجان یک - فولاد خوزستان یک.
شهر خودرو مشهد یک - صنعت نفت آبادان یک.
ذوب آهن اصفهان یک - پیکان تهران یک.

کم‌گل‌ترین دیدار هفته

در این هفته کم گل‌ترین بازی هفته بدون گل به پایان رسید و طی آن در ۲ بازی شاهد ثبت نتیجه صفر - صفر بوده‌ایم. این ۲ بازی که با این نتیجه به پایان رسید عبارت است از:
آلومینیوم اراک صفر مس رفسنجان صفر و نفت مسجد سلیمان صفر پرسپولیس تهران صفر

میزبانان کاملا موفق هفته

در هفته دوم لیگ برتر از ۸ تیم میزبان تنها دو تیم توانستند هر سه امتیاز کامل بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کنند. این دو تیم استقلال تهران و سایپای تهران بودند که به ترتیب با نتایج مشابه یک بر صفر توانستند بر ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران غلبه کنند

میهمانان کامیاب هفته

در این هفته تنها یک تیم توانست در خارج از خانه به امتیازات کامل دست پیدا کند؛ نام این تیم سپاهان اصفهان است که با توجه به برد یک - صفر مقابل تراکتور تبریز نام خود را در این ستون قرار داد.

تقسیم امتیازات هفته

از ۸ دیداری که در این هفته برگزار شد ۵ تای آن‌ها با تقسیم امتیازات و تساوی به پایان رسید؛ این ۵ بازی هم با ۲ نتیجه متفاوت (صفر-صفر) و (یک-یک) رقم خورد.
نتیجه صفر بر صفر در ۲دیدار بود و طی آن آلومینیوم اراک در مقابل مس رفسنجان و سپس در بازی دیگر نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس تهران به آن دست پیدا کردند و نتیجه یک بر یک هم در سه دیدار رقم خورد که طی آن ابتدا گل گهر سیرجان در مقابل فولاد خوزستان، سپس شهر خودرو در مقابل صنعت نفت آبادان و در آخر ذوب‌آهن مقابل پیکان تهران به آن دست پیدا کردند.

قاطع‌ترین برد هفته

قاطع‌ترین برد هفته تنها با اختلاف یک گل و با نتیجه یک - صفر رقم خورد و طی آن استقلال تهران سایپا و سپاهان اصفهان توانستند به ترتیب در مقابل ماشین سازی تبریز، نساجی و تراکتور تبریز به این برد حداقلی برسند.

خفیف‌ترین برد هفته

متاسفانه و در عین تعجب خفیف‌ترین برد هفته با پرگل‌ترین برد هفته نتایجش یکسان بوده و همان ۳ برد یک بر صفری که در بالا و در ستون قاطع‌ترین برد هفته ذکر شد، در ستون خفیف‌ترین برد‌های هفته نیز قرار می‌گیرد تا یک اتفاق نادر را در این هفته شاهد باشیم.

پرتکرارترین نتیجه هفته

دو نتیجه یک - یک و همچنین یک بر صفر پرتکرارترین نتایج هفته سوم بودند که هر کدام به تنهایی در سه دیدار تکرار شدند. نتیجه یک بر یک در سه مسابقه گل‌گهر سیرجان مقابل فولاد خوزستان، شهر خودرو مشهد در برابر صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان مقابل پیکان بود و ۳ نتیجه یک بر صفر را هم استقلال در مقابل ماشین سازی تبریز، سایپا در برابر نساجی مازندران و سپاهان اصفهان در تبریز و مقابل تراکتور به دست آوردند.

تیم‌های ناکام در گلزنی هفته

متاسفانه در این هفته تعداد تیم‌های ناکام در گلزنی نسبت به هفته دوم با افزایش روبرو شد و از ۱۶ تیم لیگ برتری تقریبا نیمی از آن‌ها یعنی دقیقا ۷ تیم به نام‌های آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، نفت مسجدسلیمان پرسپولیس تهران ماشین سازی تبریز نساجی مازندران و تراکتور تبریز در گلزنی ناکام شدند.

 

 

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال پرسپولیس ماشین سازی تبریز پایان رسید ترین برد هفته نتیجه یک بازی هفته یک بر صفر رقم خورد گل ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد