Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:18:43 GMT

تداوم رفتار سینوسی کرونا در مازندران

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۰۶۹۱

تداوم رفتار سینوسی کرونا در مازندران

ایسنا/مازندران رفتار سینوسی کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و پس از یک روز کاهش تعداد افراد بستری، روز بعد با افزایش آمار رو به رو هستیم به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد نهایی افراد مشکوک به ویروس کرونا و یا بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی بابل و مازندران به ۸۳۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  ۷۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.  ظرف همین مدت تعداد ۵۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۶۶۵ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۶۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین بر اساس آخرین آمار کرونا در بابل ۱۵ بیمار جدید بستری و ۱۵ بیمار نیز ترخیص شدند.

به گفته روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۶۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید بستری و ۵ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۴۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایسنا، هم‌اکنون ۸۳۲ بیمار کرونایی یا مشکوک به ویروس کرونا، در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا کروناویروس استانی اجتماعی بستری هستند علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟

طغیان رودخانه‌ها در سوادکوه و بابل، خسارت به محصولات کشاورزی و همچنین انسداد ۱۰ راه روستایی در آمل، پیامد این بلیه حادثه در ساعت‌های اخیر در استان بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایرنا

tags # سیل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه