Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی گفت: در راستای اجرای شنبه های کتاب مساجد کتاب «تحکیم خانواده» نوشته محمد محمدی از انتشارات دارالحدیث توسط کانون فرهنگی هنری ابرار شهرستان لردگان معرفی شد.

«قاسم حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای شنبه های کتاب مساجد کتاب «تحکیم خانواده» نوشته محمد محمدی از انتشارات دارالحدیث توسط کانون فرهنگی هنری ابرار شهرستان لردگان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی‌آباد ادامه داد: کتاب «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» با بهره‏گیری از آیات و روایات به سه موضوع، تشکیل خانواده، عوامل تحکیم خانواده و آسیب‏های خانواده پرداخته است، زیرا اسلام در این سه حوزه رهنمودهای سازنده‏ای دارد.

 

وی ابراز کرد: بخش نخست کتاب، درباره تشکیل خانواده است که در شش فصل با عناوین تشویق به تشکیل خانواده، حکمت تشکیل خانواده، موانع تشکیل خانواده، آداب ازدواج و تشکیل خانواده سامان می‌یابد.

 

حسنی تصریح کرد: بخش دوم به عوامل تحکیم خانواده می پردازد و این موضوع را در هفت فصل محبت و مهربانی و عطوفت، خویی‌های والا و کردارهای نیکو، تربیت دینی، پاسداشت حقوق، تلاش برای تأمین نیازهای اقتصادی خانواده، پاسخ دادن به غرایز جنسی و دعا کردن، بررسی می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای ابرار حاجی آباد ادامه داد: بخش سوم نیز آسیب‏ های خانواده است را در فصل های آسیب های کلی خانواده، آسیب ‏های خانواده از سوی شوهر و آسیب‏ های خانواده از سوی زن، می کاود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب تحکیم خانواده کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد شنبه های کتاب کانون فرهنگی هنری ابرار تحکیم خانواده تشکیل خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • روایتی از نامهربانی مردم با یار مهربان + فیلم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند